امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 43423 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۳:۵۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه گزارش داد؛

کاشت بیش از 3000 اصله درختچه در بزرگراه های جنوب شهر

خبرایران: معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 19 در تشریح فعالیتهای اخیر این حوزه از کاشت بیش از 3000 اصله درختچه در معابر بزرگراهی منطقه خبر داد.
کاشت بیش از 3000 اصله درختچه در بزرگراه های جنوب شهر
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، سعید صالح محمود رباطی اظهار کرد: در راستای توسعه فضای سبز و تعدیل هوای شهر تهران، 3600 اصله درختچه از انواع بیوکا و بربریس در حاشیه بزرگراه تندگویان، حاشیه پل شقایق، پل صنیع خانی و بوستان افرا کاشته شد. 
 
وی افزود: 500 اصله نهال سوزنی برگ نیز در محدوده جنگل کاری های منطقه کاشته شده و فعالیت کاشت 3500 متر مربع نشاء بنفشه نیز در میادین، لچکی ها و بوستان های منطقه  به اتمام رسیده است.
 
رباطی در ادامه با اشاره به اقدامات نگهداشت فضای سبز به هرس فرم سروها در بوستان های گلریز و نرگس اشاره و خاطرنشان کرد:عملیات به زراعی و پخش کود دامی و گرانول در فضاهای سبز منطقه به طور مستمر انجام می شود. 
این مسئول در بخش دیگری درخصوص فعالیتهای مناسب سازی بوستانهای منطقه ویژه معلولان و افراد کم توان گفت: نصب مجموعه بازی و نصب تجهیزاتی همچون تابلوهای راهنما، آبخوری و نیمکت در بوستان 22 بهمن برای سهولت استفاده این افراد و همچنین بازسازی کفپوش های بوستانهای 22 بهمن و شریعتی از دیگر اقدامات این حوزه در راستای نگهداشت شهر هستند.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب