امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4345 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۳:۲۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در یک مسابقه اینترنتی؛

کودکان و نوجوانان با «نشانه‌های آسمانی» آشنا می‌شوند

هم‌زمان با ماه مبارک رمضان مسابقه اینترنتی «نشانه‌های آسمانی» در پایگاه مسابقه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا شد.
کودکان و نوجوانان با «نشانه‌های آسمانی» آشنا می‌شوند

به گزارش خبرایران از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این مسابقه با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با قرآن و هم‌چنین توجه به معانی آن در هنگام خواندن آیه‌های قرآنی در این پایگاه فعال شده است.

کاربران عضو پایگاه مسابقه اینترنتی کانون مدت 30 دقیقه فرصت دارند تا به 14 سوال 4 گزینه‌ای این مسابقه به نشانی www.kanoonquiz.ir پاسخ دهند.

علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه اینترنتی از 10 تیر تا 16 شهریور هم‌زمان با ولادت حضرت امام رضا(ع) فرصت پاسخ‌گویی به سوال‌ها را دارند و پس از پایان مهلت تعیین شده به برگزیدگان این رقابت هدایایی اهدا می‌شود.

در این مسابقه اینترنتی، اطلاعات کودکان و نوجوانان در زمینه نماز و روزه، توکل بر خدا، تکلیف انسان به قدر توانش، نیاز انسان به خدا، مهربانی خدا، امید به رحمت پروردگار، قدرت خداوند، دعاهای قرآنی، سپاس‌گزاری انسان در برابر قدرت و توانی که خدا به انسان عطا فرموده و غفلت از نماز مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

در برپایی مسابقه‌ی اینترنتی «نشانه‌های آسمانی» علاوه بر اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، اداره کل کانون استان خوزستان نیز مشارکت دارد.

کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به شرکت در این مسابقه‌ها که تاکنون در این پایگاه ثبت نام نکرده‌اند، می‌توانند با یک بار عضویت در این پایگاه در تمامی مسابقه‌های اینترنتی کانون شرکت کنند.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب