امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4349 تاریخ انتشار: شنبه ۷ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۸:۵۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

اعلام ساعت کاری بانک ملت در ماه مبارک رمضان

ساعت شروع و پایان کار شعب و ادارات ستادی بانک ملت در ماه مبارک رمضان اعلام شد.
اعلام ساعت کاری بانک ملت در ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک ملت این بانک با هدف بهره مندی بیشتر از فضایل و معنویات ماه مبارک رمضان، ساعت شروع کار شعب و ادارات ستادی را در این ماه تغییر داد.

بر اساس این گزارش، شعب بانک ملت در تهران، در ماه مبارک رمضان روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه عصر و در روزهای پنج شنبه از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه عصر انواع خدمات بانکی را به مشتریان ارائه خواهند کرد.
در عین حال ساعت حضور کارکنان در شعب بانک ملت، نیم ساعت قبل از ساعت شروع به کار صبح تا نیم ساعت بعد از ساعت پایان ارائه خدمات به مشتریان در عصر تعیین شده است.
بر اساس این گزارش، ساعت کاری ادارات کل بانک ملت در ماه مبارک رمضان نیز، در تهران روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ و ۱۵ دقیقه عصر و در روزهای پنج شنبه به صورت کشیک و از ساعت ۸ صبح در نظر گرفته شده است.
همچنین شعب بانک ملت در شهرستان ها در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ عصر و در روزهای پنج شنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ عصر انواع خدمات بانکی را به مشتریان ارائه خواهند داد.
این گزارش حاکی است، کار تمامی واحدهای بانک در روزهای پس از لیالی قدر ماه مبارک رمضان، با یک ساعت تاخیر شروع خواهد شد. 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب