امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 43495 تاریخ انتشار: دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مراسم تکریم و معارفه اعضای سابق و جدید هیات مدیره شورای عالی کانون‌ها و جوامع سردفتری برگزار شد

خبرایران: مراسم تكريم و معارفه اعضاي سابق و جديد هيات مديره شوراي عالي كانون ها و جوامع سردفتري كشور روز گذشته در دفتر رياست سازمان ثبت اسناد و املاك كشور برگزار شد.
مراسم تکریم و معارفه اعضای سابق و جدید هیات مدیره شورای عالی کانون‌ها و جوامع سردفتری برگزار شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومي كانون سردفتران و دفترياران، در ابتداي اين ديدار دشتي اردكاني به معرفي اعضاي هيات مديره پرداخت و از زحمات اعضاي پيشين هيات مديره اين شورا قدرداني كرد.

همچنين دكتر خداييان، رييس سازمان ثبت اسناد و املاك كشور ضمن تشكر از زحمات اعضاي هيات مديره شوراي عالي كانون‌ها و جوامع سردفتري، بر استفاده از ظرفيت شوراي عالي در حل مشكلات و مسائل حوزه سردفتري تاكيد كرد.

وي ضمن بيان لزوم حفظ وحدت و انسجام در حوزه دفاتر اسناد رسمي و كانون‌هاي كشور، بر برنامه ريزي شوراي عالي و كانون‌ها جهت روشنگري و بيان واقعيت حوزه سردفتري و اهميت سند رسمي تاكيد كرد.

پس از اين ديدار اولين جلسه رسمي دومين دوره هيات مديره شوراي عالي در كانون برگزار شد و در ابتداي جلسه براي انتخاب اعضاي هيات رئيسه راي گيري به عمل آمد و مطابق آن دشتي اردكاني به عنوان رييس هيات مديره، اميرمسعود مرادي به عنوان نايب رئيس، عليرضا رضايي به عنوان خزانه دار و محمدرضا محامد به عنوان دبير انتخاب شدند.

در پايان اعضاي هيات مديره و شوراي عالي با حضور در وزارت دادگستري با آوايي، وزير دادگستري ديدار و گفت و گو كردند.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب