امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 43513 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

نصرالله آبادیان اعلام کرد؛

ساخت پارک آموزش ترافیک و پیست دوچرخه های هیجانی BMX در مرکز شهر تهران آغاز شد

خبرایران : شهردار منطقه 11 تهران از ساخت پارک آموزش ترافیک به مساحت 9هزار وپانصد متر مربع و پیست دوچرخه های هیجانی BMX در بوستان شهید حججی و مجاورت ایستگاه متروی جوادیه خبر داد.
ساخت پارک آموزش ترافیک و پیست دوچرخه های هیجانی BMX در مرکز شهر تهران آغاز شد

 

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 11، نصراله آبادیان در این باره گفت: از سوی معاونت حمل و نقل این منطقه پارك آموزش ترافيك با مساحتي حدود 9500 مترمربع در داخل بوستان شهيد حججي با محوريت توسعه حمل و نقل پاك و شهر دوستدار كودك با هدف ايجاد بستر مناسب براي آموزش هاي ترافيكي و همچنين شيوه هاي مختلف حمل و نقل پاك اعم از آشنايي با نحوه دوچرخه سواري در محيط هاي شهري و پياده روي در حال احداث است.

آبادیان همچنين افزود: براي ايجاد انگيزه در قشر نوجوانان و جوانان در كنار اين بوستان پيست مسيرهاي دوچرخه هاي هيجاني (BMX) در حال طراحي و تكميل است.

شهردار منطقه 11 بیان کرد: از مزيت هاي پارك آموزش ترافیک بوستان شهید حججی همجواري با ايستگاه متروي جواديه است كه در مسير شهر انسان محور دسترسي شهروندان را به اين بوستان با وسايل حمل و نقل عمومي آسان تر و ايمن تر مي كند.

به گفته آبادیان اجرای پروژه ساخت پارک آموزش ترافیک و پيست مسيرهاي دوچرخه هاي هيجاني (BMX)در دو فاز انجام خواهد شد که فاز اول آن با تکمیل پارک آموزش ترافیک تا پایان تیر ماه و فاز دوم آن نیز با تکمیل پیست دوچرخه های هیجانی تا پایان آذر ماه امسال به بهره برداری می رسد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب