امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4353 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

انیمیشن «یکی مال من یکی مال تو» درجشنواره یونان

انیمیشن «یکی مال من، یکی مال تو» از تولیدات مرکز پویانمایی صبا موفق به حضور در جشنواره naoussa یونان شد.
انیمیشن «یکی مال من یکی مال تو» درجشنواره یونان

به گزارش خبر ایران و به نقل از روابط عمومی صبا، انیمیشن "یکی مال من یکی مال تو" به کارگردانی مشترک رضا فصاحت و بابک سبحانی با تکنیک 3 بعدی کامپیوتری و به تهیه کنندگی مرکز پویانمایی صبا شده است.

با توجه به روزافزونی مشکلات و معضلات اجتماعی و فرهنگی که امروزه دست به گریبان انسانها ، خانواده ها و در نهایت جوامع بشری شده است ، این مجموعه پویانمایی برآن است تا با رویکردی طنزگونه بر این معضلات ، مخاطب را نسبت به فرم و محتوای زندگی مطلوب و ایده آل آگاه سازد و با پرداختن به این نکته ها گامی موثر در برطرف نمودن این گونه معضلات در زندگی روزمره و نهایتا" اجتماع بشری نماید . چرا که اصلاح هر فرد در رسیدن به آرمان مطلوب زندگی بشری ، اصلاح کل جامعه است .

این پروزه نگاهی طنزگونه به مشکلات و گرفتاریهای اجتماعی که همه ما با این مشکلات آشنا هستیم و برخورد کرده ایم می اندازد. از ویژگیهای این مجموعه علاوه بر طنز بودن ، می توان به استفاده از فضاهای گرافیکی و نیمه فانتزی برای جذابیت بیشتر اشاره نمود .

این جشنواره بین المللی 2 تا 6 مهرماه سال جاری در شهر نا اوسای یونان برگزار می‌شود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب