امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4357 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۱:۱۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مرواريد سرخ در شبکه پویا

کودکان در سالروز حمله ناو آمريكايي به هواپيماي ايرباس ايراني در خليج فارس انیمیشن مروارید سرخ را از شبکه پویا به تماشا می نشینند.
مرواريد سرخ در شبکه پویا

به گزارش خبرایران از روابط عمومي مركز پویانمایی صبا، مرواريد سرخ عنوان فيلم انيميشني 60 دقيقه‌اي است كه به كارگرداني «بهروز سلطاني‌فر» و به تهيه‌كنندگي مركز صبا به مناسبت حمله ناو آمريكايي به هواپيماي ايرباس ايراني در خليج فارس تولید شده است. وامروز ساعت 21 از شبکه پویا پخش می شود.

 بنابر اين گزارش، «مرواريد سرخ» با تكنيك سه بعدي كامپيوتري و در مدت يكسال براي پخش به همين مناسبت تولید شده است

در خلاصه داستان «مرواريد سرخ» آمده است:يونس صياد نوجواني است ماجراجو و بلندپرواز و با پدربزرگ سالخورده و خواهرخردسالش در جزيره هنگام زندگي مي‌كند. وي براي رهايي از فقر و تنگدستي در سوداي صيد مرواريدي گرانبها خود را به آب و آتش مي‌زند. تا اينكه روزي در منطقه‌اي دور از ساحل، عروسك يك پري دريايي زيبا را شناور بر سطح آب مي‌بيند، به قصد گرفتن آن خم مي‌شود، نيرويي مرموز او را از قايق به زير مي‌كشد و دستخوش گردابي چرخنده و هولناك به قعر آبهاي خليج مي‌برد.

ساير عوامل اين برنامه عبارتند از: نويسنده: محمد ابراهيم سلطاني‌فر، مجري طرح: بهروز سلطاني‌فر، طراح شخصيت: علي اصغر قرباني، ساخت شخصيت: مهدي مدرس، استوري برد: علي اصغر قرباني،ساخت فضا:علي حميدي.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب