امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 43579 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

رضا قوی دل در گفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

پوشاک اریکه فرشتگان قابلیت رقابت با برندهای جهان را دارد

رضا قوی دل مدیر برند پوشاک اریکه فرشتگان گفت: پوشاک اریکه فرشتگان به عنوان پوشاکی ایرانی با توجه به حمایت ها و تلاش تولیدکنندگان توانسته در سطح جهان کیفیت لازم را پیدا کرده و قابلیت رقابت با برندهای مطرح جهان را داشته باشد.
پوشاک اریکه فرشتگان  قابلیت رقابت با برندهای جهان را دارد

رضا قوی دل مدیر پوشاک اريكه فرشتگان در گفتگو با خبرنگار خبرایران اظهارداشت: پوشاک اریکه فرشتگان با تلاش شبانه روزی ۲ ساله بنده به عنوان مدیرعامل و همکاران من امروز توانسته به عنوان مهمترین تولید کننده پوشاک کودکان و نوجوانان در سطح استان البرز و حتی کشور خودش را نشان دهد.

وی ادامه داد: خوشبختانه با حمایت هایی که صنعت استان البرز از ما داشت بعداز ۲ سال توانستیم با دوندگی فراوان برسد اریکه فرشتگان را به ثبت برسانیم و امروز به خود می بالیم که توانسته ایم با انواع پوشاک کودکان و نوجوانان برای گروه سنی ۱ تا ۱۴ سال ( پسران و دختران) پوشاک با کیفیت ایرانی را تولید کنیم و از بابت خدا را شاکر هستیم.

قوی دل بازداشت: به باور من می توان در چنین شرایط سخت هم به تولید و اشتغال آفرینی با تمام کمبودها و تحریم ها ادامه دارد کالای با کیفیت ایرانی را در سطح دداخلی و حتی جهانی عرضه کرد.  

وی ادامه داد: اریکه فرشتگان امروز با همت همه همکاران من توانسته پوشاک با کیفیت ایرانی رارا در سطح کشور به دست مردم شریف کشورمان برساند و دست یک سری دلال پوشاک بی کیفیت را کوتاه کند.

مدیر اریکه فرشتگان تاکید کرد: متاسفانه یک عده با وارد کردن پوشاک بی کیفیت به صنعت ما آسیب می زنند و نتیجه آن علاوه بر آسیب زدن به صنعت پوشاک ، به سایر صنایع نیز لطمات جبران ناپذیری وارد می شود. ضمن اینکه مهمترین آسیب قاچاق و واردات بی کیفیت پوشاک بیکاری نیروی کار کشورمان و رکود اقتصاد کشورمان خواهد بود.

قوی دل در پایان سخنان خود گفت: در کشور ما همه زمینه ها برای پیشرفت و کار آفرینی مهیاست و اگر متولیان صنعت به حمایتی که از صنعت دارند و بتوانند این حمایت ها را گسترش دهند می توانند جوانان و کارآفرینان ما با اشتغالزایی به کشورمان در راه پیشرفت کمک کنند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب