امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 43587 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲:۴۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

راه اندازی نمازخانه پایانه تاکسیرانی شهید سروری منطقه 19

خبرایران: نمازخانه و سرویس های بهداشتی پایانه شهید سروری تا پایان آذرماه مرمت و راه اندازی می شود.
راه اندازی نمازخانه پایانه تاکسیرانی شهید سروری منطقه 19
به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علیرضا مرآتی معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری منطقه با اعلام این خبر افزود: با توجه به مشکلات آبرسانی و قطع برق نمازخانه و سرویسهای بهداشتی ، تا پایان ماه جاری نواقص موجود از طریق جذب پیمانکار رفع و به منظور تأمین رفاه شهروندان مجدداً راه اندازی می شود. 
 
وی در ادامه به فعالیتهای این حوزه در بخش نگهداشت معابر بزرگراهی اشاره کرد و گفت: 100 تابلوی هدایت مسیر در بزرگراه های شهید هاشمی، شهید تندگویان، شهید کاظمی و معابر محدوده نواحی نصب شد. 
 
همچنین ده ها عدد گاردریل در بزرگراه شهید هاشمی قبل از بزرگراه امام علی مسیر شمال به جنوب و کمربندی آزادگان مسیر شرق به غرب نصب و گاردریل های آسیب دیده در بزرگراه آزادگان مسیر شرق به غرب مقابل درب تره بار ترمیم شد. 
 
مرآتی با اشاره به فعالیتهای اخیر این حوزه برای مناسب سازی معابر ویژه تردد معلولان و افراد کم توان اظهار کرد: در همین راستا 4 عدد ویلچررو در پارک 22 بهمن نصب و 6 مورد نیز تابلوی مخصوص معلولان و کف نویسی در خیابان شکوفه تقاطع مطهری و جنب سرای محله شهید کاظمی اجرا شده است.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب