امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 43620 تاریخ انتشار: شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آیدین حسینی بقانام در گفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

حوله نارین ساپ به لحاظ کیفیت چیزی از نمونه های خارجی کم ندارد/ متاسفانه موانع زیادی در گرفتن تسهیلات برای واحدهای تولیدی وجود دارد/ حوله نارین ساپ در همه شهرهای ایران توزیع و پخش دارد

مدیرعامل شرکت حوله نارین ساپ گفت: در راه تولید برای واحدهای صنعتی متاسفانه مشکلاتی است که باید متولیان امرآنها را حل و فصل کنند و یکی ازاین مشکلات دادن تسهیلات است ، که خیلی سخت می توان با توجه به موانع و سدهای مختلفی که درمسیر گرفتن آن وجود دارد ازآن استفاده کرد .
حوله نارین ساپ به لحاظ کیفیت چیزی از نمونه های خارجی کم ندارد/ متاسفانه موانع زیادی در گرفتن تسهیلات برای واحدهای تولیدی وجود دارد/ حوله نارین ساپ در همه شهرهای ایران توزیع و پخش دارد

آیدین حسینی بقانام مدیر عامل شرکت حوله نارین ساپ در گفتگو با خبرنگارخبرایران اظهارداشت : شرکت حوله نارین ساپ در سال 1385 فعالیت خود درخصوص تولید انواع حوله شروع کرده و در این سال ها با تلاش و پشتکار توانسته به توسعه کسب و کارخود بپردازد.

وی عنوان داشت: سال به سال تاجایی که توانسته ایم با افزودن کیفیت به محصولاتمان پیشرفت کردیم از یک دستکاه کوچک شروع کردیم وامروز 22 نفربه شکل مستقیم برای ما فعالیت می کنند.

حسینی بقانام تصریح کرد: تاجایی که بوده تلاش کردیم محصولاتمان چیزی از نمونه های خارجی کم نداشته باشد. تاجایی که  وقتی مشتریان خارجی به ما مراجعه کرده اند با توجه کیفیت بالای کالای ما اول فکر کرده اند که با جنس خارجی روبه رو هستند ولی بعدا با توجه به توضیحات ما از تولید جنس با کیفیتی مانند نارین ساپ احساس شگفتی کرده و مشتری ما شده اند.

 

مدیرعامل نارین ساپ تبریزدرادامه افزود: متاسفانه درراه تولید مشکلاتی برای واحد های صنعتی وجود دارد که باید متولیان امرآنها را حل و فصل کنند. به عنوان مثال یکی ازاین مشکلات دادن تسهیلات است ، که خیلی سخت می توان با توجه به موانع و سدهای مختلفی که درمسیر گرفتن ان وجود دارد ازآن استفاده کرد و وام را گرفت.

وی ادامه داد: نداشتن ضامن یکی از اصلی ترین مشکلات است. تاجایی که من برای ساخت زمین خودم در مجموعه شهرک صنعتی تبریز سال هاست منتظرم. بانک های خصوصی که بدون توجه به شرکت های خصوصی اصلا پرداخت وام را قبول نمی کنند و بانک هایی دولتی هم باتوجه به سود هایی که هست یا وامی نمی دهند و اگر بخواهند پرداخت کنند سود بهره ان بالاست.

 

متاسفانه در بخش صنعتی اصلا از تولید کننده گان حمایت نمی شود و اگرم حمایت شود نرخ سود بسیار بلاست. هرچند درظاهر وام 18 درصد پرداخت می کنند اما عملا وام گیرنده باید بین 24 تا 25 درصد سود تسهیلات را بپردازد و این برای تولید کنندگان و کسانی که در کشور ایجاد اشتغال کرده اند کاری سخت است و طاقت فرساست.

مدیرعامل نارین ساپ تبریزاضافه کرد: تلاش ما تولید محصول با کیفیت بوده تا قابل رقابت با جاهای مختلف باشد و ما در همه شهرهای ایران توزیع و پخش داریم و تا پارسال بیشتر نقاط مختلف از ما محصول با کیفیت پایین می خواستند و مکه اعتقاد داریم مشتری باید محصول با کیفیت مصرف کند.

وی ادامه داد: درچند ماه اخیر رایزنی هایی برای صادرات به روسیه داشته ایم و صادرات هم هزینه براست و الان برای شرکتی که بازار یابی ما را انجام می دهد ، شرکت مورد نظر فرصتی 3 ماه از ما خواسته است و ما هزینه بالا را برای اجاد و پرداکردن بازارهای مختلف پرداخت می کنیم.

حسینی بقانام خاطرنشان کرد: نبود مواد اولیه همیشه اذیت کننده است. تاجای که امروزنرخی که ما استفاده می کنیم وارداتی است . چرا که پینه ایران به درد جنس با کیفیت نمی خورد. به همین دلیل ما ازپنبه ها و نخ هایی استفاده می کنیم که پینه آن مربوط به ازبکستان است .  پینه ازبک ها خیلی برای تولید محصولات با کیفیت مناسب است.

 

وی درپایان سخنان خود با اشاره به کیفیت بالای حوله تولیدی ترکیه ، آلمان وبلژیک گفت: متاسفانه دلار گران شده با گران شدن دلار، نخ ، رنگ نخ ها ، نخ دوخت هم گران شده است . به عنوان مثال نخ دوخت و نخ گلدوزی از چین وارد می شوند و همه این ها باعث شده قیمت ها بالا رود.

 

اطلاعات تماس

وب سایت
تلفن
041-34248555
فکس
041-34249640
آدرس

دفتر مرکزی: ایران-آذربایجان شرقی-تبریز-منطقه 7-جاده سردرود - کوچه آذرنو - 5 متری اول - پلاک 12

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب