امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 43629 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۹:۲۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

رضا قوی دل در گفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

صنعت پوشاک استان البرز در حال رشد است / استانداری استان البرز گام های مثبی برای رشد صنعت پوشاک برداشته/ دلیل حضور موفق پوشاک اریکه فرشتگان در نمایشگاه ایران مد ۲۰۱۹ حمایت و کمک مسولین استان البرز بود/ رسیدن به موفقیت و پیشرفت کار راحتی نیست

رضا قوی دل مدیر برند پوشاک اریکه فرشتگان گفت: خوشبختانه در یکی دو سال اخیر و به خصوص چند ماه اخیر استانداری استان البرز گام های مثبی برای رشد این صنعت در استان البرز برداشته است.
صنعت پوشاک استان البرز در حال رشد است / استانداری استان البرز گام های مثبی برای رشد صنعت پوشاک برداشته/ دلیل حضور موفق پوشاک اریکه فرشتگان در نمایشگاه ایران مد ۲۰۱۹ حمایت و کمک مسولین استان البرز بود/ رسیدن به موفقیت و پیشرفت کار راحتی نیست

رضا قوی دل مدیر پوشاک اريكه فرشتگان در گفتگو با خبرنگار خبرایران درخصوص رشد کمی و کیفی صنعت پوشاک استان البرزاظهارداشت: با توجه به قدمت و سابقه استان البرز در تولیدات مطرح کشور مانند پوشاک و کسب رتبه های برتردر کشور، در ماهای اخیر و به خصوص درسال های اخیر توانسته استان البرز به جایگاه واقعی خودش در تولیدات مختلف صنعتی و به خصوص پوشاک برگردد.

وی عنوان داشت: به نظرم همه باید درحوزه تولید لباس کودک و نوجوان تلاش کنند، تا این استان را به جایگاه واقعی خودش دربرسانند . ضمن اینکه در چند سال اخیر وضعیت پوشاک استان البرزخوب نبوده و دلیل آن نیز نبود مواد اولیه و با کیفیت بوده است. خوشبختانه در یکی دو سال اخیر و به خصوص چند ماه اخیر استانداری استان البرز گام های مثبتی برای رشد این صنعت در استان البرز برداشته است.

قوی دل تاکید کرد: جناب آقای دکتر جهانگیر شاهمرادی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز در چند ماه اخیر توجه ویژه  و خاصی به صنعت پوشاک استان البرز داشته اند و ازنزدیک تلاش کرده اند مشکلات را برطرف کنند و خوشبختانه این مشکلات درحال برطرف شدن است.

وی ادامه داد: پوشاک اریکه فرشتگان جزو واحدهای صنعتی فعال در بحث تولید پوشاک کودک و نوجوانان دراستان البرز است که از تسهیلات سرمایه ثابت و درگردش با حمایت های جناب دکترشاه مرادی استفاده کردند و دلیل حضور موفق ما پوشاک اریکه فرشتگان در نمایشگاه ایران مد ۲۰۱۹ نیز همین حمایت ها و کمک مسولین و دوستان بوده است.

قوی دل خاطر نشان کرد: باید به نظرم خلع ها و کمبودهای پوشاک کودک و نوجوان را دراستان البرز جبران کنیم و درنمایشگاه ایران مد 2019 دوستان از سراسر کشور به ما مراجعه کرده اند و سفارش هایی نیز ما  گرفتیم که شاید 10 درصد بازارهم نباشد . ازجهتی به نظرم خوب است که بعد ازنمایشگاه برای توسعه پوشاک استان و حتی کشور همه کمک کنند و من به شخصه  آینده و چشم اندازه خوبی را برای استان البرز دارم.

وی ابرازداشت: سفارش های دراستان البرز برای فروش پس از تولید ، اریکه فرشتگان کسب کرده و تلاش می کنیم که این سفارش ها بعد از طریق نمایندگان تولیدی خودمان درسطح استان البرز و کشور به نحو خوبی توزیع شود و ما امروز این استارت را زدیم و پخش کنندگان وارد پخش خواهند شد و هرچقدر درتوان داریم برای توسعه صنعت پوشاک استان البرزبه کار خواهیم بست.

قوی دل ادامه داد: لزوم ساخت شهرک صنعتی در استان البرزهمیشه احساس می شود  و به همین دلیل همه باید تلاش کنند تا استان البرز به یک مرکز و قطب تولیدی پوشاک تبدیل شود. چراکه راه اندازی آن می تواند به صنعت پوشاک کشور و تبدیل شدن استان البرز به قطب اول کشورکمک کند.

وی در پایان سخنان خود گفت: اعتقادم براین است که برای رسیدن به موفقیت و پیشرفت هیچ کاری راحت نیست و نیازمند تلاش هستیم و کشورما بستر خوبی برای تولید دارد و با پشتکار می توان به موفقیت و پیشرفت رسید. من خیلی امیدوار به آینده تولید پوشاک در کشور هستم و بازدیدها مسولین و سر زدن به واحدهای تولیدی و دیدن مشکلات از نزدیک جای امیدواری دارد و ما را امیدوار به آینده می کند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب