امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 43684 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲:۲۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 19 خبرداد؛

بانوان جنوب شهر با قوانین حقوقی آشنا می شوند

خبرایران : معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 19 از برگزاری دوره ها و كارگاه هاي حقوقي مرتبط با حوزه زنان در مدارس دخترانه منطقه خبر داد.
بانوان جنوب شهر با قوانین حقوقی آشنا می شوند
به گزارش خبرایران از روابط عمومي شهرداري منطقه 19، محسن فريدي آموزش بانوان و ارتقاء كيفيت زندگي آنها را از اولویت های مهم در برنامه های اجتماعی این منطقه اعلام کرد و افزود: در همین راستا دوره های آموزشی ویژه بانوان باهدف آگاه سازي این قشر  نسبت به مسئوليت ها و حقوق اجتماعي شان تدارک دیده شده که در مدارس دخترانه برگزار می شود.
این مسئول با بيان اينكه توجه به زندگي سالم و در پيش گرفتن مسير براي تحقق سبك زندگي ايراني اسلامي در خانواده ها از مهمترين مسائلي ست كه دانش آموزان دختر ما بايد به آن توجه كنند افزود: هدف از برگزاري این کارگاه ها شناخت حقوق شهروندي و اجتماعي دختران و بانوان، ارتقا آگاهي و جلب مشاركت اجتماعي آنها همراه با بهبود كيفيت زيست اجتماعي است.
به گفته وی این دوره ها با حضور كارشناسان و اساتيد اداره حقوقي منطقه و با مشارکت اداره امور بانوان این حوزه و آموزش و پرورش منطقه ويژه دانش آموزان، والدين آنها و معلمان برگزار مي شود.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب