امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 437 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۳:۴۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

عضو تیم مذاکره کننده هسته‌ای ؛

مذاکرات کارشناسی فردا بعدازظهر در ژنو از سر گرفته می‌شود

خبر ایران: معاون وزیر خارجه و عضو تیم مذاکره کننده هسته‌ای گفت که مذاکرات کارشناسی ایران و ۱+۵ بعدازظهر فردا (پنجشنبه) ساعت 15 به وقت محلی در ژنو از سر گرفته می‌شود‌.
مذاکرات کارشناسی فردا بعدازظهر در ژنو از سر گرفته می‌شود

به گزارش خبر ایران، سید عباس عراقچی معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه و عضو تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان در گفتگویی اظهارداشت که مذاکرات کارشناسی ایران و 1+5 فردا بعدازظهر ساعت 15 به وقت محلی (17:30 به وقت تهران) در ژنو از سر گرفته می‌شود.

قرار است در این نشست در خصوص سازوکارهای اجرایی توافق ژنو بحث و تبادل‌نظر شود و حمید بعیدی‌نژاد مدیرکل سیاسی و بین‌المللی وزارت خارجه ریاست هیئت ایرانی در این مذاکرات را برعهده دارد.

وی همچنین گفت که این مذاکرات فردا و پس فردا (پنجشنبه و جمعه) در این شهر برگزار می‌شود و در صورت لزوم روزهای شنبه و یکشنبه نیز ادامه می‌یابد.

در پی دیدار روز گذشته عراقچی با اشتون در بروکسل توافق شد که مذاکرات کارشناسی ایران و 1+5 به زودی از سر گرفته شود.

مذاکرات کارشناسی ایران و 1+5 از 18 آذر ماه به مدت چهار روز و با هدف هماهنگی درباره اجرای توافقنامه ژنو در شهر وین برگزار شد و در پی اقدام آمریکا در افزایش تحریم‌ها علیه ایران، تیم مذاکره کننده ایرانی مذاکرات را متوقف و برای مشورت به تهران بازگشت.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب