امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 43772 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱:۲۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ارائه آموزشهای ترافیکی به هزاران شهروند جنوب شهر طی پاییز

خبرایران: بیش از 7 هزار شهروند جنوب شهر طی سه ماهه پاییز از آموزشهای ترافیکی بهره مند شدند.
ارائه آموزشهای ترافیکی به هزاران شهروند جنوب شهر طی پاییز
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علیرضا مرآتی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه دانش آموزان، رانندگان، خانم های خانه دار، کودکان و نوجوانان را گروه های هدف آموزشهای ترافیکی دانست و گفت: طی این دوره های آموزشی شهروندان با قوانین عبور و مرور ایمن، قوانین راهنمایی و رانندگی، حقوق شهروندی در ترافیک، وسایل حمل و نقل عمومی و ایمنی در عبور و مرور آشنا شده اند. 
 
ضمن اینکه نکاتی نیز درخصوص سرویس مدارس، حقوق مسافرین مترو و طرح ترافیک به مراجعه کنندگان پارک ترافیک آموزش داده شده است.
 
به گفته وی به منظورترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه و کمک به هوای پاک، دانش آموزان و کودکان پس از دریافت آموزشهای لازم درخصوص استفاده از دوچرخه و مزایای آن، در محوطه پارک رکاب زنی می کنند و به صورت عملی نیز با علائم راهنمایی و رانندگی آشنا می شوند.
 
مرآتی با اشاره به بهره مندی 7855 شهروند از آموزش های این پارک در طول پاییز ادامه داد: بیشترین تعداد مراجعه کنندگان به پارک در ماه مهر با حضور بیش از 4 هزار شهروند گزارش شده است.
 
این مسئول خاطرنشان کرد: علاقمندان، مسئولین مدارس و مهدکودک ها برای مراجعه و استفاده از امکانات پارک آموزش ترافیک منطقه 19، می توانند همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 8 الی 16:30 به آدرس بزرگراه شهید کاظمی انتهای بلوار شقایق پارک آموزش ترافیک مراجعه و یا با شماره تلفن 55888434،55888626 تماس بگیرند.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب