امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 43778 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲:۵۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بیمه کرونا؛ پوشش ویژه بیمه درمان تکمیلی خانواده آسماری

خبرایران : تهیه داروها، هزینه‌های بستری و هزینه های قرنطینه بیمه کرونا از جمله مواردی هستند که می‌توانند هزینه‌های سنگینی روی دست افراد و خانواده آن‌ها قرار دهند. شما می‌توانید با استفاده از بیمه درمان تکمیلی آسماری و پوشش ویژه بیمه کرونا، بخش زیادی از هزینه‌ها را به آسماری بسپارید.
بیمه کرونا؛ پوشش ویژه بیمه درمان تکمیلی خانواده آسماری
پاندمی کرونا همچنان در حال جولان دادن است و موج‌های پیاپی آن به همراه ورود نوع جهش یافته آن به کشور، نگرانی‌ها از ابتلا به این بیماری را افزایش داده است. در چنین شرایطی این بیماری علاوه بر به خطر انداختن جان مبتلایان، ممکن است هزینه‌های سنگین درمانی را به این افراد تحمیل کند. به همین دلیل، وجود یک بیمه نامه که بتواند هزینه‌های کرونا را پوشش دهد به یک نیاز اساسی تبدیل شده است. بیمه کرونا، بیمه نامه‌ای است که با پوشش هزینه‌های درمان Covid-۱۹ می‌تواند خیال خانواده‌ها را تا حد زیادی راحت کند. اما بیمه کرونا چیست؟ چه مواردی را تحت پوشش قرار می‌دهد و چگونه می‌توان بیمه کرونا تهیه کرد؟ برای پاسخ دادن به این سؤالات در ادامه این مطلب همراه با آسماری باشید.

بیمه کرونا

بیمه کرونا چیست؟

گرچه پیشگیری از ابتلای به بیماری کرونا بدون شک مقدم بر درمان است، اما بسیار مشاهده شده است که افرادی با وجود رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی، باز هم از این ویروس در امان نمانده‌اند. شرکت بیمه آسماری با درک صحیح از شرایط موجود و به منظور کمک به کاهش آلام هموطنان، محصول تازه‌ای طراحی کرده که می‌تواند دست کم هزینه‌های بستری و درمان مبتلایان به کرونا را تا حد مطلوبی کاهش دهد.

در حالی که در بسیاری از شرکت‌های بیمه‌ای، بیمه کرونا به صورت مستقل ارائه می‌شوند و این موضوع هزینه‌های حق بیمه آن‌ها را افزایش می‌دهد، آسماری تصمیم جذابی گرفته است. شرکت بیمه آسماری با پشتوانه شرکت SOS و ۳۰۰۰ مرکز درمانی طرف قرار داد در ایران، بیمه کرونا را به عنوان یک پوشش ویژه به بیمه درمان تکمیلی خود اضافه کرده است. به این ترتیب شما با تهیه بیمه درمان تکمیلی خانواده آسماری می‌توانید علاوه بر استفاده از خدمات متعدد بیمه تکمیلی، از بیمه کرونا نیز بهره مند شوید.

موارد تحت پوشش بیمه کرونا؛ خدمات ویژه بیمه آسماری در مقابل کووید۱۹

کرونا بیماری سختی است که علاوه بر تهدید جان بیماران و وارد آوردن صدمات روحی و جسمی، درمان پرهزینه‌ای دارد. تهیه داروها، هزینه‌های بستری برای بیمارانی که با مشکلات جدی مانند درگیری ریه رو به رو می‌شوند و همچنین مدت زمان طولانی قرنطینه از جمله مواردی هستند که می‌توانند هزینه‌های سنگینی روی دست افراد و خانواده آن‌ها قرار دهند. شما می‌توانید با استفاده از بیمه درمان تکمیلی آسماری و پوشش ویژه بیمه کرونا، بخش زیادی از هزینه‌ها را به آسماری بسپارید. خدمات بیمه کرونا شامل موارد زیر می‌شود:

  • بران کلیه هزینه‌های ناشی از بیماری کرونا از تشخیص تا درمان
  • پرداخت غرامت قرنطینه در منزل برای تمامی اعضای خانواده
  • استفاده از خدمات ویزیت آنلاین بیمه آسماری
  • ارائه پکیج حمایتی شامل الکل، ماسک و …
  • بی نیازی از داشتن بیمه کرونا و بیمه تکمیلی دیگر

بیمه تکمیلی آسماری با پوشش ویژه بیمه کرونا

مزایای خرید بیمه کرونا آسماری

با تهیه بیمه کرونا علاوه بر استفاده از خدمات تحت پوشش این بیمه نامه ویژه از مزایای زیادی نیز بهره مند می‌شوید. بدون شک مهم‌ترین مزیت خرید بیمه کرونا از بیمه آسماری، بهره مندی از پوشش همزمان بیمه درمان تکمیلی خانواده و بیمه کرونا است. به این ترتیب با تهیه یک بیمه نامه می‌توانید از خدمات تحت پوشش هر دو آن‌ها به صورت همزمان استفاده کنید. این موضوع در کاهش هزینه حق بیمه نیز تأثیر بسیار زیادی خواهد داشت. علاوه براین، بیمه کرونا آسماری مزایای زیر را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد:

عدم نیاز به آزمایش و چکاپ پیش از انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی و کرونا

حذف فرآیند پیچیده و مشکل آزمایش و چکاپ پیش از انعقاد قرار داد بیمه تکمیلی، عامل مهمی در افزایش جذابیت این رشته بیمه‌ای برای بیمه گذاران است. بیمه آسماری، با جایگزین کردن دوران انتظار به جای آزمایش‌های پزشکی رغبت بیشتری برای خرید بیمه نامه درمان تکمیلی درمیان متقاضیان ایجاد کرده است.

پشتیبانی شرکت کمک رسان SOS

یکی دیگر از مزایای بیمه کرونا آسماری، پشتیبانی شرکت کمک رسان ایران SOS است. به این ترتیب شما می‌توانید با خرید بیمه تکمیلی و پوشش ویژه بیمه کرونا، از خدمات بیش از ۳۰۰۰ مرکز درمانی طرف قرار داد در سراسر ایران بهره مند شوید.

کاهش هزینه‌های درمان و حق بیمه

همانطور که اشاره کردیم، ارائه خدمات بیمه کرونا و بیمه درمان تکمیلی در یک بیمه نامه، هزینه‌های مربوط به حق بیمه را به شدت کاهش می‌دهد. به این ترتیب نیازی نیست به صورت جداگانه برای دو بیمه نامه مختلف هزینه‌های سنگین حق بیمه را پرداخت کنید و به هیچ بیمه تکمیلی دیگری نیز نیاز نخواهید داشت. علاوه بر این با توجه به افزایش ۲۸٫۵ درصدی تعرفه خدمات درمانی و پزشکی در سال جاری، خرید بیمه درمان تکمیلی روشی مناسب برای پوشش این هزینه‌ها است.

خدمات تحت پوشش بیمه کرونا

خرید بیمه کرونا؛ چگونه بیمه کرونا تهیه کنیم؟

برای خرید بیمه کرونا و استفاده از مزایا و خدمات تحت پوشش این بیمه، کافی است تا بیمه تکمیلی آسماری را خریداری کنید. پوشش کرونا جهت تمامی افراد بدون دریافت هزینه اضافی ارائه می‌شود. این موضوع خود یکی از مزایای طرح درمان تکمیلی خانواده است. شما می‌توانید از دو طرح یکتا و برنا بر اساس نیاز خود استفاده کنید. در صفحه بیمه درمان تکمیلی خانواده آسماری می‌توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست آورید.

همچنین با ثبت درخواست مشاوره یا تماس با شماره تلفن ۰۲۱۴۳۴۱۷ نیز می‌توانید از مشاوره بیمه‌ای بهره مند شوید. کارشناسان بیمه آسماری آماده پاسخگویی به سؤالات شما و ارائه راهنمایی‌های لازم برای نحوه خرید بیمه کرونا هستند. شما می‌توانید با شرایط ویژه‌ای از خدمات بیمه کرونا در بیمه درمان تکمیلی گروهی و شرکتی نیز بهره مند شوید.

خرید بهترین بیمه درمان تکمیلی با پوشش ویژه بیمه کرونا از بیمه آسماری

در این مقاله با پوشش ویژه بیمه کرونا آشنا شدیم. شرکت بزرگ بیمه آسماری با شناخت نیاز هم‌وطنان عزیزمان اقدام به فراهم کردن شرایطی کرده است که مشتریان خود بتوانند با قرار گرفتن تحت پوشش بیمه‌های مختلف هزینه‌های خود را به آسانی پرداخت کنند. بیمه درمان تکمیلی به عنوان یکی از مهم‌ترین بیمه‌های شناخته شده درمانی به دو دسته بیمه درمان تکمیلی خانواده و شرکتی تقسیم می‌شود. هر کدام از این بیمه‌ها شرایط و طرح‌های مختفی دارند که افراد می‌توانند با استفاده از آن‌ها نیازهای خود را به آسانی برطرف کنند. با ثبت درخواست مشاوره در سایت یا مراجعه به صفحات مربوط به این خدمات می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست آورید.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب