امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 43782 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱:۵۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مرتضی رحمان زاده در نشست شهرداران آسیایی مطرح کرد؛

قطب گردشگری پایتحت پیشرو در استانداردهای بین المللی منطقه۲۲

خبرایران : شهردار منطقه۲۲ در نشست شهرداران آسیایی که به صورت آنلاین برگزار شد مهمترین برنامه های منطقه۲۲ در سال ۱۴۰۰ را تشریح کرد و ایجاد استانداردهای بین المللی در منطقه تاکید کرد.
قطب گردشگری پایتحت پیشرو در استانداردهای بین المللی منطقه۲۲

به گزارش خبرایران از روابط عمومی منطقه۲۲، مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه۲۲ در نشست شهرداران آسیایی که به صورت آنلاین برگزار شد مهمترین برنامه های منطقه ۲۲ در سال ۱۴۰۰ را تشریح کرد.
رحمان زاده در این نشست به طرح تفصیلی جدید منطقه۲۲،اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح تفصیلی جدید منطقه بسیاری از استاندارد های بین المللی شهری در منطقه رقم خواهد خورد.
وی در ادامه این نشست با اشاره به ایجاد ظرفیتهای سرمایه گذاری در منطقه برای مردم و سرمایه گذاران،افزود: منطقه۲۲ به عنوان قطب گردشگری شهر تهران میزبان سرمایه گذاران در منطقه است تا هر چه بهتر و بیشتر مشکلات شهری در منطقه حل شود.
همچنین شهردار منطقه۲۲ در این نشست درباره موضوعات افزایش گردشگری در منطقه، جمع آوری آب های سطحی، حل مشکلات فاضلاب، احیای بوستان ها و فصای سبز منطقه و ... توضیحاتی را ارائه کرد.     

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب