امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 43787 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲:۲۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مجید رستم پور در گفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

تولیدات گروه صنعتی بازی پرداز توان رقابت با برند های مطرح جهان را دارد/ صنف سازندگان دستگاه های شهربازی اتحادیه ندارند

مدیر عامل گروه صنعتی بازی پرداز گفت: گروه صنعتی بازی پرداز در نمایشگاه شهربازی‌ها با عنوان تجاری «امتک» از ۳ تا ۶ دی ماه ۱۳۹۸ در محل نمایشگاههای بین المللی شهر آفتاب با تولیدات متنوع حضور دارد.
تولیدات گروه صنعتی بازی پرداز توان رقابت با برند های مطرح جهان را دارد/ صنف سازندگان دستگاه های شهربازی اتحادیه ندارند

مهندس مجید رستم پور مدیر عامل گروه صنعتی بازی پرداز در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرایران اظهارداشت: گروه صنعتی بازی پرداز در نمایشگاه شهربازی‌ها با عنوان تجاری «امتک» از ۳ تا ۶ دی ماه ۱۳۹۸ در محل نمایشگاههای بین المللی شهر آفتاب با تولیدات متنوع حضور دارد تلاش خود را به کار بسته تا بتواند با محصولات متنوع خود در بازار های جهانی و منطقه ای حضور فعالی داشته باشد.

وی با اشاره به محصولات بی کیفیت چینی در بازار اسباب بازی و شهر بازی تاکید کرد: امروز محصولات گروه صنعتی بازی پرداز توانسته با رعایت استاندارد های بین المللی و حفظ کیفیت محصولات خود بازار صادراتی خوبی در منطقه برای خود داشته باشد. 

رستم پور افزود: محصولات ما نشان استاندارد لازم را دارد و تاکنون ۵۰ شهربازی را در سطح کشور مثل مشهد و زاهدان وشهرهای مختلف راه اندازی کردیم. محصولات ما شامل دستگاهای ملی گراند، کف گرد، قطار ۱۴ نفره ، کشتی صبا و هر کدام به شکل های مخالف هستند و برای سنین یک تا ۱۵ سال را شامل می شوند.

وی ابراز دات: مواد اولیه محصولات ما صد درصد ایرانی هستند و تاثیرات تحریم ها روی محصولات ما بوده است ولی تلاش کردیم همیشه کیفیت را داشته باشیم .ازطرفی محصولات ما ۱۰ تا ۱۵ سال قابل استفاده است تمام استاندارد ها را دارد و روی همه دستگاه ها هم علامت کیفیت و استاندارد وجوددارد.

مدیر شرکت بازی پرداز عنوان داشت: عراق ، افغانستان ، باکو و آذربایجان  عمده صادرات ماست و ایران جزو اولین و بهترین کشور برای تولید محصولات بازی است و هیچ کشوری در منطقه خاورمیانه امکان تولید محصولات بازی را ندارند.

وی اضافه کرد:  هیچ ارگان و نهادی از ما حمایت نکرده و خودمان از روز اول تلاش کردیم تا محصولات با کیفیت را تولید کنیم, صنف ما سازندگان دستگاه های شهر بازی متاسفانه اتحادیه وصنف نداریم، با هیچ ارگان دولتی هم ارتباط نداریم و مسولیت هم نظارتی ندارند و به نظرم باید دراین خصوص نظارت ها بیشتر باشد تا کیفیت محصولات بالاتر رود.

رستم پور در پایان سخنان خود گفت: متاسفانه تولیدات ایرانی بسیار محدود است و بیشتر شرکت ها وارد کننده محصولات چینی هستند و محصولات چینی را وارد می کنند . ما در شرکت بازی پرداز مستقیم ۱۵ نفر و غیر مستقیم ۲۰۰ نفر اشتغال هایی ایجاد کردیم و جا دارد همه از تولید کننده های  ایرانی حمایت های بیشتری صورت گیرد، تا کشورمان به رونق اقتصادی صورت گیرد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب