امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 43795 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۹:۲۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

همایش تجربه های جسور در منطقه 21 برگزار شد

خبرایران: همایش تجربه های جسور با هدف ایجاد انگیزه و استفاده از تجربیات کارآفرینان برتر کشور در راستای رونق تولید ملی، به میزبانی سرای محله فرهنگیان-آزادی منطقه21 برگزار شد.
همایش تجربه های جسور در منطقه 21 برگزار شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 21، نرگس مصطفوی مدیر مرکز خدمات اجتماعی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه با بیان خبر فوق گفت: همایش بزرگ تجربه های جسور در راستای به اشتراک گذاری و انتقال تجربیات موفق کارآفرینان برتر کشور در محل سالن اجتماعات سرای محله فرهنگیان-آزادی واقع در ناحیه دو ورودی غربی پایتخت برگزار شد.

 وی  در ادامه افزود: این همایش با حضور اوالی جانشین معاونت کارآفرینی و توانمندسازی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، مدیران محله ها، کارآفرینان، صاحبان مشاغل و فعالین حوزه های مختلف کسب و کار برپا شد.

گفتنی است؛ در این همایش رئیسی از کارآفرینان موفق و برتر کشور که در حال حاضر موسس و مدیرعامل شرکت عسل مداست، تجربیات و راه های کسب موفقیت خود را با حاضرین همایش مذکور به اشتراک گذاشت.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب