امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 43835 تاریخ انتشار: جمعه ۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۳:۲۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بهرام قدسی خبرداد؛

هدف از برگزاری همایش علمی ماساژ ارتقای سطح دانش ماسورها و علاقه مندان به درمان های دستی است

رئیس انجمن صنفی ماساژ استان تهران گفت: به همت انجمن صنفی ماساژ استان تهران ازدیروز 5 تا 6 دی ماه 98 دومین مسابقه ملی ماساژ با رویکرد اشتغال پایدار و کارآفرینی و اولین همایش علمی ماساژ با رویکرد سلامت روانی و جسمانی درهتل المپیک تهران در حال برگزار است.
هدف از برگزاری همایش علمی ماساژ ارتقای سطح دانش ماسورها و علاقه مندان به درمان های دستی است

به گزارش خبرایران، بهرام قدسی رئیس انجمن صنفی ماساژ استان تهران هدف از برگزاری این همایش را ارتقای سطح دانش ماسورها و همچنین علاقه مندان به درمان های دستی بیان و اظهارداشت: به دنبال آن هستیم تا با ایجاد بسترهای مناسب در راستای ارتقا کیفی فعالان صنعت ماساژ ، بستر پیشرفت هرچه بهتر و بیشتر این صنعت در کشورمان فراهم شود.
قدسی درباره زمینه‌ها و نتایج این همایش افزود: سال گذشته اولین دوره مسابقه ملی ماساژ در محل سالن همایش های رازی با صلابت و قدرت خاصی توسط انجمن صنفی ماساژ برگزار گردید و با توجه به استقبال ماسورهای عزیز امسال نیز درصدد برگزاری دومین دوره آن در هتل المپیک تهران در تاریخ های 5 و 6 دی ماه هستیم..
وی تیم مدیریت دومین مسابقه ملی ماساژ و اولین همایش ماساژ را جزو نخبگان این رشته دانست و اظهار داشت: نخبگان و زحمتکشان عرصه ماساژ و آموزشگاه داران ماساژ فعال سازمان فنی و حرفه ای همگی از متخصصانی هستند که می‌توانند راهنمای خوبی برای ارتقا سطح دانش شرکتکنندگان در این اجتماع عظیم باشند.
قدسی به برنامه‌های آتی مجموعه اشاره و تشریح کرد: در کنار برگزاری دومین مسابقه ملی ماساژ ، اولین همایش علمی و تخصصی ماساژ با رویکرد سلامت روانی و جسمانی نیز برگزار خواهد شد.
 

بنابراین گزارش، دومین مسابقه ملی ماساژ با حضور ماسورهای سراسر کشور از 5 تا 6 دی ماه 98 به میزبانی هتل المپیک تهران توسط  انجمن صنفی ماساژ استان تهران درحال برگزاری است.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب