امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 43838 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲:۴۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

افتتاح شعبه بانک قرض الحسنه مهرایران در استان خراسان رضوی

خبرایران: به منظور ارائه ی خدمات مطلوب به مردم شریف سبزوار، شعبه ی بیهقي بانک قرض الحسنه مهرايران در اين شهرستان پس از بهسازي و تجهيز با حضور پدرام رئيس هيات مديره، نجدي مدير امور استان ها و جمعي از مديران ادارات استان خراسات رضوي افتتاح شد.
افتتاح شعبه بانک قرض الحسنه مهرایران در استان خراسان رضوی

به گزارش خبرایران از  روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، در جریان ادغام شعبه ی عطاملک سبزوار در شعبه ي بيهقي و پس از بهسازي و تجهيز اين شعبه، مراسم افتتاح شعبه با حضور پدرام رئيس هيات مديره، نجدي مدير امور استان ها، صبوري مدير شعب استان خراسان رضوي و جمعي از مديران ادارات، بانک ها و فرماندهي انتظامي شهرستان برگزار شد.
در این مراسم، پدرام با اشاره به ۱۲ سال فعالیت بانک در عرصه ی خدمت رسانی به مردم بيان داشت: با تلاش مديران و کارکنان بانک از مرز جذب ۸ ميليون مشتري و پرداخت ۶ ميليون وام قرض الحسنه عبور كرديم.
وی تسهیلات پرداختی را در بخش اشتغال، ازدواج جوانان، درمان، اشتغال زندانیان آزاد شده، زنان سرپرست خانوار و ...عنوان کرد و عملکرد بانک را در شبکه ي بانكي بسيار مطلوب دانست.
محسن پدرام با اشاره به راه اندازی سامانه میعاد (مدیریت يکپارچه عمليات اجرايي ديجيتال) در بانک قرض الحسنه مهر ايران گفت: سامانه ميعاد خدمتي متمايز است که به موجب آن تمام عمليات بانکي از مرحله ي افتتاح حساب تا بايگاني اسناد بدون نياز به كاغذ و به صورت تمام الكترونيكي انجام و علاوه بر كاهش زمان انتظار مشتريان، گام بلندي در راستاي بانكداري سبز محسوب مي شود.
وی افزود: احراز هویت بیومتریک و در نتيجه حذف کپي از مدارک شناسايي و ثبت ديجيتالي امضا از ديگر خدماتي است که در جهت افزايش رضايتمندي مشتريان صورت پذيرفته است.
در ادامه مراسم، صبوری مدیرشعب استان خراسان رضوی با ارائه ی گزارشي از خدمات ارائه شده و تسهيلات پرداختي به مردم سبزوار بيان داشت: از تمام پتانسيل موجود به منظور خدمت رساني هر چه بهتر به مردم استفاده مي کنيم .

بازدید رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرايران از شعبه ي نيشابور در استان خراسان رضوي
پدرام رئیس هیات مدیره و نجدی مدير امور استان ها در جريان سفر به استان خراسان رضوي از شعبه ي نيشابور نيز بازديد کردند.
پدرام در میان همکاران شعبه نیشابور ضمن تاکید بر تلاش جمعی براي تحقق اهداف تدوين شده در سال ۹۸ بيان داشت: رسيدن به اهداف بانک جز در سايه ي تلاش مضاعف و بهره گيري از خرد جمعي امکان پذير نيست و تمامي كاركنان بايد براي اعتلاي نام بانك نقش خود را به خوبي ايفا كنند.
وی تکریم ارباب رجوع و احترام به مشتری را بسیار مهم دانست و با اشاره به وضعيت اقتصادي کنوني جامعه گفت: لازم است بيش از گذشته در ارائه ي خدمات به مردم کوشا باشيم و با شکيبايي در راستاي رفع مشكلات آن ها گام برداريم.
پدرام بررسی روزانه ی فاکتورهای اصلی شعبه از جمله منابع، مصارف و مطالبات را ضروري دانست و از کليه ي کارکنان خواست وضعيت شعبه ي خود را هر روز از طريق سامانه ي عملياتي بررسي كرده و تلاش خود را در جهت ارتقا فاكتورهاي پيش بيني شده بكار گيرند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب