امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 43866 تاریخ انتشار: شنبه ۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

گسترش بسترهای گفتمانی سازمان سینمایی حوزه هنری؛

سی‌و‌چهارمین شماره ماهنامه «سوره سینما» منتشر شد

خبرایران: شماره سی‌وچهارم ماهنامه «سوره سینما» زیر نظر سازمان سینمایی حوزه هنری ویژه آذر‌ماه ۹۸ به صورت الکترونیکی منتشر شد.
سی‌و‌چهارمین شماره ماهنامه «سوره سینما» منتشر شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، نسخه الکترونیکی شماره سی‌و چهارم ماهنامه «سوره سینما» به سردبیری یزدان عشیری با عکس روی جلد مسعود جعفری‌جوزانی در نشست «سینماگپ» منتشر شد.

در این شماره علاوه بر انتشار اخبار فعالیت‌های سازمان سینمایی و واحدهای تصویری استان‌های حوزه هنری در آذر‌ماه 98، به موضوعاتی چون: یادداشت «گسترش بسترهای گفتمانی در حوزه هنری»، اخباری از چند روز برگزاری رویداد «رویازی»، گزارش نشست «سینماگپ» با حضور مسعود جعفری جوزانی، گزارش نشست «جایگاه سینما در اقتصاد مقاومتی»، گزارش نشست «سینما؛ گفتمان فرهنگی حوزه هنری» با حضور رئیس امور سینمایی افغانستان، ساخت و احیاء 10 پردیس سینمایی و 312 پرده نمایش تا سال 1400، گزارشی از فعالیت و اقدامات «بهمن سبز» در یکماه گذشته و...، همچنین پرونده این شماره که به حضور فیلم‌های حوزه هنری در جشنواره سینما حقیقت پرداخته شده است.

مجری طرح این ماهنامه آرش رمضانیان است. فاطمه پزشکی، مریم اکبرلو، مرضیه فرزعلیان، امید عشریه، غفور پورغفور، حامد نیکومرام، محمدرسول ظهیری، محمدعلی حیدری و نرگس ساجد در بخش تحریریه و بهادر زارع و سحر قریب به عنوان عکاس در این ماهنامه همکاری داشتند.

دانلود شماره سی‌و‌چهارم ماهنامه «سوره سینما»

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب