امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4389 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۳:۵۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیرعامل پست بانک ایران اعلام کرد؛

هم‌افزائی خانواده بزرگ وزارت ارتباطات موجب خدمت‌رسانی بیشتر به هموطنان می‌شود

هم‌افزائی خانواده بزرگ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با یکدیگر موجب می‌شود تا از زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های ارتباطی کشور برای خدمت‌رسانی به هموطنان بیشتر استفاه شود.
 هم‌افزائی خانواده بزرگ وزارت ارتباطات موجب خدمت‌رسانی بیشتر به هموطنان می‌شود

 

به گزارش خبرایران از روابط عمومی پست بانک ایران: مهندس ضیائی درمراسم معارفه سرپرستان امورسازمان و برنامه‌ریزی و اموراداری و پشتیبانی ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، قبولی طاعات و عبادات و بیان این مطلب گفت: هرگونه تغییری طبیعی است و باید از آن به عنوان فرصت استفاده کرده و منشاء خیر قلمداد نمود.

وی افزود: مجموعه پست‌بانک‌ایران دارای نعمت نیروهای صمیمی، اخلاق‌مدار، پرتلاش، کاردان و علاقمند است که کمتر سازمانی از این نعمت بهره‌مند است.

ضیائی با اشاره به اعتماد به نفس در مجموعه بانک بیان داشت: افزایش اعتماد به نفس کارکنان شعب و توجه به آنان موجب موفقیت بانک شده و افراد نیز داری ارزش بیشتری خواهند شد.

وی تأکید کرد: خوشبختانه درحال حاضر هم حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را داریم و هم هماهنگی در مجموعه بانک بیشتر شده و باید کاری کنیم تا پست بانک ایران بتواند با پست بانک‌های پیشرفته دنیا رقابت کند.

ضیائی درپایان ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های مسعود کمال‌آبادی و سیدکمال‌الدین هادیان اضافه کرد: کمال‌آبادی درحال حاضر بسیار با علاقه و با انگیزه فعالیت خود را در استان البرز دنبال می‌کند و این ویژگی‌ وی قابل تحسین است.

عضو هیأت مدیره با اشاره به سوابق علمی و تجربی فاتح کیاست و محسن نوروزی عنوان کرد: در تغییرات اخیر سعی شده از نیروهای داخلی و متعلق به بانک برای تصدی مسئولیت‌ها استفاده شود چرا که سال‌های سال تجارب ارزشمندی را کسب نموده‌اند که می‌توانند در سرعت بخشیدن برای رسیدن به اهداف بانک مؤثر باشند.

علی نعمتی عضو هیأت مدیره نیز در این مراسم گفت: با توجه به وجود شبکه‌های متعدد پولی و مالی تخصصی، توسعه‌ای، تجاری و قرض‌الحسنه، فضای رقابت تنگاتنگی ایجاد شده اما پست بانک ایران عموماً به دنبال خدمت‌رسانی است و از تجربه و دانش نیروهای انسانی خود به خوبی بهره‌ می‌برد.

وی با اشاره به تجارب نیروی‌انسانی به عنوان دانش‌نهان افزود: سازمانی موفق است که بتواند از این دانش استفاده نماید و خوشبختانه پست بانک ایران از این قاعده مستثنی نیست و نهایت استفاده را از تجارب نیروهای انسانی خود می‌کند.

نعمتی تصریح کرد: رویکرد فعالیت‌های پست بانک ایران هم تجاری و هم توسعه‌ای است و در کنار آن به فعالیت‌های قرض‌الحسنه‌ای نیز می‌پردازد و تنها بانکی است که در زمینه خرده‌بانکداری فعالیت‌ نموده و از توان بخش خصوصی استفاده می‌کند.

عضو هیأت مدیره در پایان تأکید نمود: پست بانک ایران بی‌نظیر است و از توان نیروی انسانی خود به صورت مشارکتی به خوبی استفاده‌ نموده و کارکنان و کارگزاران آن نیز ستاره‌های درخشانی هستند که همواره به دنبال خدمت‌رسانی می باشند.

غلامحسین صباغی دیگر عضو هیأت مدیره در مراسم مذکور ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های مسعود کمال‌آبادی مدیرامور اداری و پشتیبانی و سیدکمال‌الدین هادیان سرپرست امور سازمان و برنامه‌ریزی اظهارداشت: برنامه استراتژیک بانک توسط هیأت مدیره مصوب و مسیر آن کاملاً مشخص شده و روند این امور نیز به سمت اجرای آن است

وی افزود: شفاف‌کردن مسیر ارتقاء شغلی کارکنان واحدهای اجرائی، استفاده بهینه از سرمایه انسانی دراقصی نقاط کشور و ایجاد بانک اطلاعاتی نیروی انسانی از برنامه‌های مهم حوزه نیروی انسانی است و امیدواریم کیاست و نوروزی به عنوان متولیان واحدهای مهم بانک با سوابق و تجارب درخشان خود بتوانند برای مجموعه مثمرثمر باشند.

صادق بیک‌پور رئیس مرکز حراست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در این مراسم بیان داشت: مدیریت اسلامی بر اصل تعاون، همکاری، اخلاق‌، رقابت و محبت استوار است و صرفاً در زمینه کسب معرفت الهی و کسب علم بر موضوع رقابت تأکید شده‌است.

محمدرضا فرنقی‌زاد رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات‌و‌فناوری‌اطلاعات هم با اشاره به پذیرش مسئولیت همراه با پاسخگوئی گفت: نیروهای پست بانک ایران دارای اندیشه خوب و سلامت کامل هستند و همین ویژگی موجب شده تا این بانک پیشرفت‌های خوبی داشته باشد.

فاتح کیاست سرپرست امور سازمان و برنامه‌ریزی نیز در این مراسم ضمن تشکر از حسن اعتماد اعضای هیأت مدیره گفت: جابجائی‌ها امری طبیعی است و امیدوارم بتوانم منشاء اثرخوبی برای مجموعه باشم. تمام تلاش و توان خود را برای ارتقاء انگیزه کارکنان و رسیدن به اهداف و استراتژی بانک به کمک مدیران توانمند و خوش‌فکر مجموعه سازمان و برنامه‌ریزی به کار خواهم بست.

محسن نوروزی سرپرست امور اداری و پشتیبانی نیز در مراسم فوق عنوان کرد: پست‌بانک‌ایران در سال‌های اولیه تأسیس خود نهادی نوپا محسوب می‌شد که نیازمند خدمت و تلاش مضاعف برای ثبات و ارتقاء بود. لیکن پس از گذشت 18سال هم‌اکنون شاهدیم که به یک بانک کارآمد و خدمتگذار و سازمانی منسجم تبدیل شده‌ است.

وی افزود: امروزه ارزش نیروی انسانی در هر زمانی بسیار بالاست و به عنوان سرمایه به آن نگاه‌ می‌شود، شأن نیروی انسانی در پست بانک ایران بالاست که به یاری خدا و همت همکاران و همچنین با بهره‌گیری از چشم‌انداز تعیین‌شده و اسناد بالادستی، شرایط را برای توانمندسازی نیروی انسانی و استفاده بهینه از ظرفیت‌های آنان فراهم خواهیم ساخت.

گفتنی است: در پایان این مراسم فاتح کیاست به سمت سرپرست امورسازمان و برنامه‌ریزی و محسن نوروزی به سمت سرپرست امور اداری و پشتیبانی معرفی و از زحمات و تلاش‌های مسعود کمال‌آبادی و هادیان نیز تقدیر به‌عمل آمد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب