امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 43905 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۸:۵۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

به خانواده ۵ میلیون نفری بله بپیوندید

خبرایران : تعداد کاربران اپلیکیشن «بله» در پاییز امسال به بیش از ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار عضو رسید و در این فصل بیش از ۶۱۱ هزار کانال و گروه فعال بوده اند.
به خانواده ۵ میلیون نفری بله بپیوندید

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک ملی ایران، بله امکانی را برای کاربران خود فراهم کرده است تا علاوه بر استفاده از امکانات معمول یک پیام رسان، بتوانند تبادلات مالی خود را نیز در بستر آن انجام دهند.

در سه ماه مهر، آبان و آذرماه امسال، بیش از ۱۹ میلیون تراکنش مالی موفق در اپلیکیشن «بله» ثبت شد که نسبت به فصل تابستان ۱۶ درصد رشد داشته است. همچنین در این فصل انتقال پول روزانه به بیش از ۶۱ میلیارد تومان رسیده و در مجموع فصل پاییز چهار هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان پول انتقال یافت.

در مدت مذکور تعداد تراکنش موفق روزانه کارت‌به‌کارت به بیش از ۱۵۲ هزار تراکنش رسیده که نسبت به فصل قبل از آن ۳۳ درصد رشد داشته است. در حال حاضر ۲۱ بانک به عنوان مبدا انتقال وجه به این اپلیکیشن پیوسته اند و کاربران می‌توانند از مبدا این بانک ها به تمام بانک‌های عضو شتاب، بدون دانستن شماره کارت مقصد کارت به ‌کارت انجام دهند.

اپلیکیشن «بله» در یکی از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت داده ورزی سداد، با حمایت و پشتیبانی بانک ملی ایران توسعه یافته است و اکنون سهم قابل توجهی در تراکنش‌های مالی مشتریان نظام بانکی دارد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب