امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 43917 تاریخ انتشار: یکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

اهدا 8 میلیون تومان توسط دبیرخانه بزرگداشت اساتید نامدار حسابداری ایران

خبرایران: دبیرخانه اولین آیین بزرگداشت اساتید نامدار حسابداری ایران با اهدای مبلغ ۸ میلیون تومان به صندوق نیکوکاری دانشگاه تهران از دانشجویان متقاضی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران حمایت کرد.
اهدا 8 میلیون تومان توسط دبیرخانه بزرگداشت اساتید نامدار حسابداری ایران

به گزارش خبرایران،  دبیرخانه اولین آیین بزرگداشت اساتید نامدار حسابداری ایران با اهدای مبلغ ۸ میلیون تومان به صندوق نیکوکاری دانشگاه تهران از دانشجویان متقاضی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران حمایت و در این آیین که عصر روز ۷ دی ۱۳۹۸ در تالار الغدیر دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، با حضور مسئولان، اساتید و دانشجویان برگزار شد، دکتر ساسان مهرانی دبیر همایش به نمایندگی از اعضای دبیرخانه مبلغ ۸ میلیون تومان به نیت حمایت از دانشجویان متقاضی دانشکده مدیریت به صندوق سرمایه گذاری نیکوکاری دانشگاه تهران اهدا کرد. دکتر مهرانی با دعوت از دکتر محمود کمره ای رئیس هیئت مدیره و دکتر سیدجواد ساداتی نژاد مدیرعامل بنیاد حامیان دانشگاه تهران بر روی سن با اعطای مبلغ ۸ میلیون تومان عنوان کرد: این مبلغ برای حمایت از دانشجویان متقاضی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران از طرف اعضای دبیرخانه بزرگداشت اساتید نامدار حسابداری کشور اهدا شده است.

در ابتدای این همایش، دکتر ساسان مهرانی دبیر آیین با ابراز امیدواری نسبت به برگزاری این گونه همایش ها در سایر دانشکده ها، خاطر نشان کرد: این مراسم توسط تعدادی از نهاد ها مورد حمایت واقع شده است. امروز کنار هم جمع شدیم تا از اساتیدی تجلیل کنیم که عمر خود را در این راه گذاشتند و امیدوارم چنین مراسمی در همه دانشگاه‌ها کشور برای حفظ شئان اساتید پیشکسوت برگزار شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران با یاد اساتیدی که دیگر در این عالم خاکی نیستند، خاطرنشان کرد: یاد دکتر علی مدد، عرفانی، سجادی نژاد، وثوق، احمدپور و سلطانی گرامی می‌داریم و امیدوارم روح آنها در آرامش باشد.

در ادامه مراسم، دکتر بابک سهرابی، رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، ضمن تقدیر  و تشکر از حاضران در مراسم، نقش اساتید را در تربیت و آموزش دانشجویان حسابداری ستود.

دکتر سعید یزدانی، معاون اداری و مالی دانشگاه، پیام دکتر محمود نیلی احمد آبادی، رئیس دانشگاه تهران را بیان کرد که در بخشی از این پیام آمده است: این مراسم برای پاسداشت ۳۰ سال کار شما بوده است، هرچه دانشگاه در کارنامه افتخار خودش دارد، مدیون شما اساتید گران قدر هست.

دکتر یزدانی در ادامه به مزیت های رشته حسابداری اشاره کرد و از دانشجویان حسابداری برای کار دانشجویی در این معاونت دعوت به همکاری کرد.

دکتر وحید امیری، مشاور وزیر علوم و رئیس مرکز تحقیقات علمی کشور، با اشاره به اینکه بزرگداشت علما، بزگداشت علم است، دانشگاه را محور توسعه در کشور دانست و تصریح کرد: دانشگاه های ما توانمند و قدرتمند هستند، اما در جایگاه خودشان تاثیر گذار نیستند.

مشاور وزیر علوم و رئیس مرکز تحقیقات علمی کشور، با اشاره به تعریف بهترین دانشگاه های دنیا از علم، خاطر نشان کرد: مجموعه دانشگاهی کشور، برنامه ریزان و متخصصان باید به نگرش هماهنگ برسند تا بتوان مشکلات اجتماعی و اقتصادی کشور را حل کنیم.

احمدی درباره اینکه چرا تاکنون ایران به جمع کشورهای پیشرفته نرسیده است؟ گفت: مفهوم درست علم در کشورهای اسلامی تعریف نشده است تا فرایند تکاملی همراه با خلاقیت، نوآوری و ابتکار در حل مشکلات پیاده شود. البته این رویکرد چند سالی است که در دانشگاه‌های کشور در حال اجرا است تا دانشگاه‌های از وضعیت آموزشی صرف خارج شوند.

در ادامه این مراسم از اساتید نامدار حسابداری، دکتر نقی بهرام فر، دکتر ایرج نوروش، دکتر علی ثقفی (پدر علم حسابداری ایران)، دکتر علی نیکخواه آزاد، دکتر محسن دستگیر، دکتر رضوان حجازی(نخستین حسابدار زن ایران)، دکتر حمید خالقی مقدم، دکتر فریدون رهنمایی رودپشتی، دکتر هاشم نیکومرام، دکتر غلامحسین اسدی و  دکتر حمید حقیقت به پاس سال ها تلاش در عرصه حسابداری، با اهدای هدایایی تقدیر یه عمل آمد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب