امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4393 تاریخ انتشار: یکشنبه ۸ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۳:۱۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تأکید نماینده سیرجان بر حمایت مسئولان از دفاتر روستائی پست بانک ایران

شهباز حسن‌پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در نشستی که با حضور محمدجواد کامیاب معاون عمرانی استانداری کرمان، محمود شیردل سرپرست امور شعب پست بانک ایران، محمدرحمانی رئیس اداره‌کل امور شعب این بانک و علی قاسمی مدیرشعب پست بانک استان کرمان در محل استانداری برگزار شد بر حمایت مسئولان از دفاتر روستائی پست بانک ایران تأکید نمود.
تأکید نماینده سیرجان بر حمایت مسئولان از دفاتر روستائی پست بانک ایران

 

به گزارش خبرایران از روابط عمومی پست بانک ایران: وی در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از خدمت‌رسانی به مردم، پست بانک ایران را فعال ترین بانک در روستاها دانست و خواستار حمایت بیشتر مسئولان از این بانک بویژه انتقال حساب دهیاری‌ها به دفاترخدمات بانکی روستائی شد.
محمدجواد کامیاب معاون عمرانی استانداری کرمان نیز در این نشست ضمن استقبال از انتقال حساب دهیاری‌ها به روستاها، این طرح را در راستای اهداف تمرکززدایی دولت و توجه بیشتر به روستاها برشمرد و دستور عملیانی ساختن آن را صادر کرد.
همچنین محمود شیردل سرپرست امور شعب پست بانک ایران در نشست مذکور ضمن اشاره به خدمت‌رسانی این بانک به هموطنان به‌ویژه در روستاها، خواستار انتقال حساب دهیاری‌ها به این بانک جهت ارائه تسهیلات بیشتر به مردم روستاها شد و در ادامه بر تسریع ایجاد صندوق تأمین ملی خرد روستایی تأکید کرد.
گفتنی است: علی قاسمی مدیرشعب پست بانک استان کرمان نیز گزارشی از عملکرد دفاترخدمات‌بانکی روستائی در سال 92 را ارائه نمود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب