امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4395 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۲:۲۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

میرزاجانی در نشست خبری برنامه‌ شب‌های نورانی:

عرضه محصولات فرهنگی قرآنی و پوشش اسلامی در «شب‌های نورانی» مصلی تهران

سخنگوی برنامه شب‌های نورانی از برگزاری آن در مصلای امام خمینی(ره) تا پایان ماه رمضان خبرداد وگفت: این برنامه از ساعت ۱۹ تا ۱ بامداد با تلاوت قرآن قاریان ایرانی و مصری، مداحی مرتضی طاهری و سخنرانی حجت الاسلام پناهیان برگزار می‌شود.
عرضه محصولات فرهنگی قرآنی و پوشش اسلامی در «شب‌های نورانی» مصلی تهران

به گزارش خبر ایران، نشست خبری ویژه‌برنامه شب‌های نورانی در محضر قرآن و عترت با حضور محمدتقی میرزاجانی سخنگوی این برنامه و اصغر نادری مدیرعامل مصلای امام خمینی(ره) صبح امروز (چهارشنبه) 12 تیرماه برگزار شد.

در این نشست میرزاجانی با اشاره به اینکه ویژه‌برنامه شب‌های نورانی با محوریت محافل قرآنی از ابتدای ماه مبارک رمضان در مصلای امام خمینی(ره) تهران برپا شده است، گفت: این برنامه هر شب از ساعت 19 تا یک بامداد با برنامه‌های متنوع قرآنی و فرهنگی، سخنرانی و مناجات‌خوانی در صحن مرکزی مصلا برگزار می‌شود.

وی افزود: برنامه شب‌های نورانی به همراه 7 بخش دیگر نزدیک به 5 هزار متر مربع از فضای مصلا را به خود اختصاص داده و بخش‌های مختلفی برای آن پیش‌بینی شده است که مجموعا 7 بخش در کنار آن محصولات و تولیدات قرآنی، فرهنگی، دینی و عفاف و حجاب را عرضه می‌کنند.

سخنگوی برنامه شب‌های نورانی با بیان اینکه محافل قرآنی این ویژه‌برنامه از ساعت 19 تا 20 هر شب با جزء خوانی قرآن کریم با حضور اساتید و قاریان بین‌المللی کشور آغاز می‌شود، گفت: پس از آن کرسی تلاوت قرآن و برنامه اذان‌گاهی، اقامه نماز جماعت، ضبط و پخش برنامه قرآنی نشاط از شبکه‌ قرآن سیما، تلاوت قاریان مصری، اجرای تواشیح و گروه‌های مدیحه‌سرایی از دیگر بخش‌های این برنامه خواهد بود.

میرزاجانی ادامه داد: از ساعت 23 هر شب تا پایان ماه مبارک رمضان برنامه مداحی و مناجات‌خوانی با حضور حاج مرتضی طاهری و پس از آن سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان در قالب برنامه شب‌های نورانی در مصلا برگزار خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به 7 بخش جانبی برنامه شب‌های نورانی تصریح کرد: بخش قرآن و کتب دینی، نرم‌افزارهای قرآنی، بخش عفاف و حجاب، محصولات فرهنگی قرآنی، مشاوره، چندرسانه‌ای، کودک و نوجوان و بخش کتابت قرآن کریم 7 بخش جانبی این ویژه‌برنامه  در فضایی در حدود 5 هزار متر مربع در اختیار علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان خواهند بود.

سخنگوی برنامه شب‌های نورانی یادآور شد: به غیر از بخش کتابت قرآن کریم که اختصاص به نمایش آثار و محصولات دارد سایر بخش‌ها محصولات فرهنگی و قرآنی را عرضه و به فروش می‌رسانند.

سخنگوی برنامه شب‌های نورانی در ادامه با اشاره به بخش‌ عفاف و حجاب این نمایشگاه اظهار کرد: این بخش در حدود 3 هزار متر مربع معطوف به نیازهای مردم در ایام ماه مبارک رمضان و طول سال محصولات فرهنگی و پوشش‌های اسلامی را با قیمت و کیفیت مناسب ارائه خواهد کرد. همچنین صنایع فرهنگی و کارگاه‌های آموزشی در کنار آن در نظر گرفته شده است.

میرزاجانی اضافه کرد: بیش از 2500 عنوان کتاب قرآنی از 100 ناشر در این نمایشگاه با مضامین کتاب‌های روایی، تفسیری، حدیثی، دینی، قرآنی و... عرضه خواهد شد. همچنین بیش از 180 نوع قرآن چاپ شده و مصحف شریف، کتب ادعیه و آثار فرهنگی دیگر در این نمایشگاه ارائه خواهد شد که تمامی ناشران موظف هستند این محصولات را از 20 تا 50 درصد تخفیف عرضه کنند.

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب