امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 43971 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۴:۳۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

محمود کلهری خبر داد:

ذبح بیش از ۱۰۰۰ راس دام در قربانگاه منطقه ۵ تا ظهر عید قربان

خبرایران : محمود کلهری شهردار منطقه ۵ گفت: همزمان با فرا رسیدن عید سعید قربان، قربانگاه شهرداری منطقه ۵ نیز پذیرای شهروندان مسلمان و مومن برای ادای قربانی خود بود.
ذبح بیش از ۱۰۰۰ راس دام در قربانگاه منطقه ۵ تا ظهر عید قربان
به گزارش خبرایران، محمود کلهری شهردار منطقه ۵ اظهارداشت : با هدف ارتقاء بهداشت عمومی و ترویج سنت حسنه قربانی، جایگاه موقت بهداشتی عرضه دام راه اندازی شد و روز عید سعید قربان، به ارائه خدمات به شهروندان، عرضه دام زنده و ذبح گوسفند  به صورت بهداشتی و رعایت پروتکل های ابلاغی اقدام شد.
 
شهردار منطقه ۵ ادامه داد: این قربانگاه در مجاورت شهر سنگ واقع در اتوبان حکیم، غرب به شرق، جنب بازار شهر سنگ از ساعت ۵ صبح روز ۳۰ تیر مصادف با عید قربان آماده ادای نذورات شهروندان مسلمان و قربانی کردن گوسفند برای این عید سعید بود.
 
کلهری افزود: مردم گلایه هایی برای طولانی شدن فرایند کار داشتند که در این باره تذکرات لازم داده شد و سرعت کار بالا رفت که باید از مردم عذرخواهی کرد.
 
وی در پایان گفت: بیش از ۱۰۰۰ راس دام در این روز ذبح شد که باید به همکاران که از اولین ساعات امروز در محل حاضر شده و به خدمت رسانی مشغول شدند خداقوت بگویم.
 
 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب