امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 43994 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

بابک بختیاری در گفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

آیس پک کسب و کار پر سود با در صد ریسک پایین است/ گروه فرانچایز بابک بختیاری نتیجه سالها تلاش است

مدیرعامل بزرگترین فروشگاه زنجیره‌ای ایران گفت: آیس پک کسب و کار پر سودی است که در صد ریسک آن پایین است و ما درصد شکست آن را پایین آوردیم .
آیس پک کسب و کار پر سود با در صد ریسک پایین است/ گروه فرانچایز بابک بختیاری نتیجه سالها تلاش است

بابک بختیاری، کارآفرین ایرانی فوق دیپلم عمران دارد. وی اولین شرکت بستنی زنجیره‌ای آیس پک را در ایران تأسیس کرده‌ و مدیر عامل آن است. بختیاری در سال ۱۳۸۷ به عنوان کارآفرین برتر بخش خدمات در جشنواره ملی کارآفرینان برتر معرفی و در سال ۱۳۸۸ آیس پک به عنوان یکی از صد برند برتر ایران معرفی شد .وی در سال ۱۳۸۷ به عنوان کارآفرین برتر استان تهران معرفی شد. آیس پک که بختیاری آن را درسن ۲۹ سالگی بنیان نهاد، بزرگترین فروشگاه زنجیره‌ای ایران خوانده شده‌است.

بختیاری به مشاغلی نظیر مسافرکشی، گرداندن بوفهٔ مدارس و راه‌اندازی شرکتی با سرمایهٔ خانواده اش و راه‌اندازی کارگاه تولید لوازم اداری پرداخت که موفقیتی به دست نیاورد و ورشکست شد، و با ۳۰۰ میلیون چک برگشتی راهی زندان شد بختیاری از کودکی به رقیق کردن بستنی و ریختن موز و اسمارتیز در آن علاقه داشت و او پس از سفری به چین و خوردن نوعی آبمیوه و الهام‌گیری از آن با تبدیل ایدهٔ بستنی شل لیوانی که با نی میل می‌شود به کسب و کار، مغازه‌ای را در شمال تهران اجاره و افتتاح کرد. اولین شعبه آیس پک در سال ۱۳۸۶ توسط بابک بختیاری، در شرایطی که او ۳۰۰ میلیون بدهی داشت، در خیابان نیاوران تهران افتتاح شد. آیس پک در عرض ۶ ماه ۱۲۰ شعبه دایر کرد وهم اکنون ۵ هزار نفر در آن مشغول به کار هستند. آیس پک امروزه ۱۰ شعبهٔ خارجی در هند، امارات، کویت، مالزی و دبی دارد.

بابک بختیاری مدیرعامل بزرگترین فروشگاه زنجیره‌ای ایران در گفتگو با خبرنگارخبرایران اظهارداشت: من کارم را از آیس پک در سال ۸۶ شروع کردم و امروز توانستم با تلاش و کوشش این برند را در ایران به شکل فرانچایز راه اندازی کنم.

وی در توضیح فرانچایز اظهارداشت: فرانچایز سیستمی در کسب و کار است . به این صورت که نمایندگی ها محصولی که وابسته به  برند اصلی است و محصول با تهیه از مراکز فروش اصلی برند در نمایندگی ها به فروش می رسد.

بختیاری افزود: آیس پک کسب و کار پر سودی است که در صد ریسک آن پایین است و درصد شکست آن را ما پایین آوردیم ، حداقل ۲۰۰ میلیون سرمایه اولیه برای داشتن نمایندگی های برنده ما در آیس پک و رستوان نیاز است.

وی بازداشت: فرانچایز گروه بختیاری حاصل سالهای تلاش و کوشش ماست و بدون مجوز ما هرکسی ازبرند آیس پک ما استفاده کند، جرم کرده و کار غیر قانونی انجام داده است.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب