امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 44041 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲:۵۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

صدرالدین علیپور خبرداد؛

حضور هزار و 600 نیروی خدمات شهری در مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با اشاره به تاکید شهردار بر انجام اقدامات و خدمات لازم به بهترین نحو در مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی، از حضور هزار و 600 نیروی خدمات شهری در این مراسم خبر داد.
حضور هزار و 600 نیروی خدمات شهری در مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی
به گزارش خبرایران از روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند، صدرالدین علیپور با بیان اینکه نیروهای خدمات شهری در این مراسم پاکسازی و جمع آوری پسماند پیش و پس از مراسم را بر عهده داشتند، اعلام کرد: بر همین اساس حدفاصل میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی به ۴ پهنه تقسیم بندی شد و در فاز اول هزار نیروی خدماتی به همراه ٢۵٠ خودرو در طول مسیر مستقر شدند.
او با تاکید بر اینکه تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی و همرزمانش بزرگ ترین رویدادی بود که در این مسیر به وقوع پیوست، اظهار کرد: با توجه به حضور میلیونی شهروندان تهرانی در این مراسم، ظرفیت نیروهای مستقر به هزار و ۶۰۰ نفر و ٣۵٠ خودرو افزایش یافت.
علیپور با اشاره به اینکه برآوردها نشان می دهد پنج تا هفت میلیون نفر در این مراسم شرکت کردند، اضافه کرد: با توجه به حجم بالای کار، نیروها در برخی ساعات و بعضی نقاط به صورت همزمان و در اغلب طول مسیر پس از پایان مراسم، کار پاکسازی مسیر تشییع را آغاز کردند.
او خاطرنشان کرد: با تلاش نیروهای خدمات شهری، کار پاکسازی و نظافت مسیر (از میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی) ساعت ١٩ به پایان رسید.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب