امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 44043 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۶:۵۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حضور مدیران و کارکنان بانک صادرات ایران در مراسم وداع با سردار شهید قاسم سلیمانی

خبرایران: مدیرعامل، اعضای هیئت ‌مدیره، مدیران و کارکنان بانک صادرات ایران در مراسم پرشکوه تشییع پیکر مطهر سپهبد شهید قاسم سلیمانی و همراهان شهیدش در تهران حضور یافتند.
حضور مدیران و کارکنان بانک صادرات ایران در مراسم وداع با سردار شهید قاسم سلیمانی
به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک صادرات ایران، مدیران و کارکنان بانک صادرات ایران همگام با دیگر اقشار مردم تهران از ساعت ۷ صبح امروز (دوشنبه ۱۶ دی‌ماه) از مقابل شعبه ۶۰۲ خیابان کارگر نبش بلوار کشاورز به جمعیت انبوه عزادار پیوسته و پس از اقامه نماز بر پیکر مطهر سردار شهید قاسم سلیمانی در دانشگاه تهران و به امامت رهبر معظم انقلاب، با این شهید گرانقدر وداع کردند.
شرکت‌کنندگان در این مراسم پرشکوه ضمن ادای احترام و تکریم ایثارگری و از جان گذشتگی سردار دل‌ها، حمایت قاطع خود را از آرمان‌های انقلاب و رهنمودهای مقام معظم رهبری در پاسداشت خون شهدا و تلاش مجدانه برای مقابله با سلطه‌طلبی آمریکا اعلام کردند.
کارکنان بانک صادرات ایران برای خدمت رسانی به شرکت‌کنندگان در این مراسم در شعب صنعتی در میدان انقلاب، نبش اوستا و دانشگاه صنعتی شریف اقدام به برپایی ایستگاه صلواتی به منظور پذیرایی از شرکت‌کنندگان در این مراسم کردند.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب