امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 44052 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲:۳۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حضور چشمگیر شهروندان منطقه 19 در مراسم تشییع سردار شهید قاسم سلیمانی

خبرایران: شهروندان منطقه 19 با حضور چشمگیر در مراسم عزاداری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خشم خود را از تروریسم و استکبار جهانی ابراز کردند.
حضور چشمگیر شهروندان منطقه 19 در مراسم تشییع سردار شهید قاسم سلیمانی
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 19،  مدیران شهری منطقه 19 و جمع پرشوری از شهروندان این منطقه روز گذشته با حضور در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار دلها به عزاداری و سردادن شعارهای استکبارستیزی پرداختند.
 
طی برگزاری مراسم با برپایی ایستگاه صلواتی منطقه 19 در ابتدای خیابان آذربایجان ، نزدیک به 50 هزار شهروند پذیرایی و 11 هزار پوستر نیز توزیع شد. ضمن اینکه به منظور اسکان هموطنان برای شرکت در مراسم 5 سوله مدیریت بحران بازگشایی و با برپایی 50 چادر و راه اندازی سیستم های گرمایشی آماده سازی شدند.
 
علاوه بر این 25 ایستگاه صلواتی نیز در معابر منطقه و 55 برنامه فرهنگی مذهبی ویژه شهادت سردار دل ها در مساجد و اماکن عمومی برپا شد.
 
همچنین شهرداری این منطقه پیش از برگزاری مراسم به منظور تسهیل حضور حداکثری شهروندان در مراسم با تدارک 8  دستگاه اتوبوس اقدام به اعزام شهروندان به محل برگزاری مراسم کرد. 
 
بعد از اتمام مراسم نیز به منظور تسریع پاکسازی محل برگزاری مراسم عزاداری، 65 کارگر خدمات شهری منطقه اعزام و 6 دستگاه خودروی حمل زباله و ملودی بازیافت و خاور نیز برای پاکسازی مسیر استفاده شدند.
 
براساس این گزارش همزمان با ساعات اولیه اعلام خبر شهادت سردار قاسم سلیمانی چهره شهری منطقه 19 با نصب 65 تخته بنر پرتابلی و 320 تخته پرچم مشکی، ریسه های مشکی و خاموشی نورپردازی های موقت سطح منطقه سیاه پوش شد.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب