امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 44053 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱:۴۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اجرای مانور بزرگ برف روبی و عملیات زمستانه در بوستان ولایت

خبرایران: مانور بزرگ برف روبی و عملیات زمستانه در پارکینگ بوستان ولایت مقابل مجموعه شهربانو برگزار شد.
اجرای مانور بزرگ برف روبی و عملیات زمستانه در بوستان ولایت
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، این مانور با هدف آمادگی نیروهای خدمات شهری برای مقابله با بارش های جوی با حضور 50کارگر خدمات شهری، 75 کارگر فضای سبز مجهز به البسه زمستانه و تجهیزات مرتبط و نیروهای 137، شهربان و کلیه نیروهای عوامل خدمات شهری نواحی پنجگانه با تجهیزات کامل برگزار شد.  
بر اساس این گزارش در این مانور4 دستگاه لودر، 2 دستگاه بابکت،3 کامیون تیغه دار،3 دستگاه کامیون نمک پاش مکانیزه، 5 دستگاه خاور حامل شن ونمک، 5 دستگاه خودروی انظباط شهری با کیسه های شن و نمک، 5 دستگاه خودروهای فوریتی 137 و 5 دستگاه کامیون حامل شن و نمک جهت نمایش تجهیزات منطقه مستقر شد. 
 
طی این مانور کارایی دستگاه ها با پخش شن ونمک در محوطه مانور در راستای آمادگی لازم در مواقع بارشهای جوی مورد بررسی فنی قرار گرفت. 
 
بر اساس این گزارش منطقه 19 مجهز به یک سایت برف روبی مرکزی واقع در داخل موتوری سنگین ،  راستگرد بزرگراه آزادگان به کاظمی و 5 سایت فرعی است که در نواحی پنجگانه فعالیت می کنند.
 
سایت برف روبی ناحیه یک پشت ساختمان ناحیه، سایت ناحیه دو جنب محل سایت مرکزی، سایت ناحیه 3 در بزرگراه شهید کاظمی مسیر جنوب به شمال زیر پل شقایق، سایت ناحیه 4 در اتوبان خیلج فارس جنب دانشگاه یادگار امام و سایت ناحیه 5 نیز در بزرگراه شهید هاشمی زیر پل شهید صالحی واقع شده است.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب