امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 44199 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین خبرداد؛

ارسال بیش از ۲ هزار اثر به جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: از زمان اعلام فراخوان جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی تاکنون بیش از دو هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال‌شده است، افرادی که تاکنون موفق به ارسال آثار نشدند نیز تا اول بهمن‌ماه ۹۸ فرصت دارند
ارسال بیش از ۲ هزار اثر به جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی

به گزارش خبرایران، محمدحسین اسماعیلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در گفت‌وگو با روابط عمومی مرکزفناوری اطلاعات ورسانه های دیجیتال، تصریح کرد: هفتمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی با تکیه‌بر تولید محتوا در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با محوریت فرهنگ منور رضوی برگزار می‌شود.

وی افزود: از زمان اعلام فراخوان تاکنون بیش از دو هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال‌شده است، افرادی که تاکنون موفق به ارسال آثار نشدند نیز تا اول بهمن‌ماه ۹۸ فرصت دارند که اثر خود را ارسال کنند، اختتامیه جشنواره ۲۶ بهمن‌ماه همزمان با ولادت حضرت زهرا (س) در قزوین برگزار و از نفرات برتر تقدیر می‌شود.

اسماعیلی اظهار کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را با موضوعات اجتماعی، ارزش‌های اخلاقی، حاکمیتی و زیارت امام رضا (ع) در قالب‌های مختلف شامل عکس، عکس نوشته، گرافیک و اینفوگرافی، ویدئو و نماهنگ (کلیپ)، پویانمایی (انیمیشن) و موشن‌گرافیک ارائه دهند.

وی عنوان کرد: همچنین تولیدکنندگان محتوا، آثار خود را دریکی از نرم‌افزارهای شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌ها مانند آپارات، روبیکا، چارخونه، پروفایل، خبر فوری، آخرین خبر، تماشا، نماشا، کانال‌ها و صفحات شخصی مرتبط با شرکت‌کننده، با هشتگ #امام_رضا و #امام_رئوف منتشرشده، ارسال کنند.

رئیس هفتمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی یادآور شد: با توجه به فراگیر بودن شبکه اجتماعی اینستاگرام تاکنون بیشترین آثار جشنواره در این شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشته‌شده است، بیشترین اثری که به دبیرخانه جشنواره ارسال‌شده نیز با موضوع زیارت رضوی است که در قالب‌های مختلفی ازجمله گرافیک، موشن گرافیک، ویدیو، عکس، نماهنگ، کلیپ با هشتگ امام رضا و امام رئوف بارگذاری شده است.

وی تأکید کرد: با توجه به این‌که شبکه‌های اجتماعی مختلفی برای بارگذاری آثار معرفی‌شده است آثار در شبکه‌های مختلف بارگذاری شده اما میزان استقبال از اینستاگرام بیشتر بوده است، در پایان مهلت ارسال آثار میزان استقبال از هر شبکه اجتماعی اعلام می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین یادآور شد: با توجه به استقبال بخش‌های مختلف در این دوره از جشنواره تصمیم داریم که برای سال آینده بخش‌های ویژه مانند بخش دانش‌آموزی و دانشجویی جشنواره نیز راه‌اندازی شود که به‌صورت ویژه‌تر به آن‌ها خواهیم پرداخت

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب