امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 44227 تاریخ انتشار: جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۷:۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

ایمان شالچیان در گفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

تیاب هدفی جز کاهش استرس، ایجاد نشاط و شادی برای مردم ندارد / کسب وکارهای نوپا از سوی ارگانها و نهادها به رسمیت شناخته نمی شوند/ شهرداری منطقه 10 بخشی از طلب ما را پرداخت نمی کند

مدیرعامل شرکت آب وخاک آریا تیاب گفت: متاسفانه کسب و کارهای نوپا ازسوی نهادها و ارگانهای مختلف درکشور ما به سختی به رسمیت شناخته می شوند و امیدوارم مسولین به روز حرکت کرده و از شرکت های نوپا در جهت رونق تولید و ایجاد اشتغال حمایت کنند.
تیاب هدفی جز کاهش استرس، ایجاد نشاط و شادی برای مردم ندارد / کسب وکارهای نوپا از سوی ارگانها و نهادها به رسمیت شناخته نمی شوند/ شهرداری منطقه 10 بخشی از طلب ما را پرداخت نمی کند

مرحوم مرتضی شالچیان تبریزی جهت آموزش‌های تخصصی و فنی برای راه‌اندازی اولین کارخانه لوله و اتصالات در داخل ایران به کشورهای آلمان، سوئیس و سرزمین‌های اشغالی سفر نمود نتیجه آن بنیانگذاری فنی و تولید این محصولات در ایران شد. وی در سال‌های بعد به ویژه در هنگام جنگ تحمیلی دانش و تخصص خود را جهت راه‌اندازی بسیاری از کارخانه‌های تولید پلاستیک بی‌توقع صرف و در همان دوران واحد تولیدی پلی پارس را تاسیس نمود.

ایمان شالچیان‌تبریزی پسرایشان پس از تکمیل تحصیلات خود در رشته کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک به عنوان مسئول کنترل کیفیت، سپس مدیر تضمین کیفیت و بعد از آن به عنوان مدیر کارخانه تولید لوله پلی اتیلن در محضر پدر مشغول به فعالیت شد. وی در سال ۱۳۹۱ به منظور تکمیل زنجیره تامین از تولید تا مصرف، توسعه فعالیت‌های بازرگانی با سایر شرکای تجاری، دریافت بازخوردها و نیاز مشتریان و انتقال آن به پیکره‌ تولید به طور مستقل اقدام به تاسیس شرکت آب و خاک آریا تیاب نمود.

ایمان شالچیان‌تبریزی اعتقاد دارد تلاش همگان درجهت ساخت ایران عزیز باید موثر و کارآمد برای نسل‌های آینده باشد و ثروت ملی با دوباره کاری دچار زیان نگردد. شعار ما جریان آب، شریان حیات است، جریانی بی‌نقص در شریانی سالم رخ می‌دهد. به همین منظور شرکت آب و خاک آریا تیاب در زمینه تامین تجهیزات آبیاری و آبرسانی در پروژه‌های ملی، منطقه‌ای و شخصی فعالیت خود را آغاز نموده و همواره بدنبال توسعه و مشارکت با ذینفعان تجاری خود در سطح داخلی و بین‌المللی می‌باشد.

ایمان شالچیان‌تبریزی درگفتگوبا خبرنگارخبرایران درخصوص تولید گلدان دیواری تیاب اظهارداشت: شرکت ما در زمینه تولید المانهای  دیوار سبز برای فضای سبز عمومی در فضای باز و بسته فعالیت می کند.

وی افزود: این المانهای تولید داخل با مواد اولیه تولید پتروشیمی های کشور تولید می شوند و کلیه  خدمات ،  نصب و لوازم آن داخل ایران تولید می شود. درواقع هدف شرکت آب و خاک آریا تیاب با ساخت و نصب دیوارهای گل و گیاهی کاهش استرس و ایجاد نشاز و شادی است .

شالچیان ادامه داد: از سال 1391 کار خودمان را شروع کردیم و متاسفانه بخشی از پول ما از سال 1395 توسط شهرداری منطقه 10 پرداخت نشده و ما ازآنها طلب داریم و اعتقادم بر این است که اگر همه ما به همدیگردر کشور کمک نکنیم نمی توانیم به حرکت و زندگی ادامه دهیم.

وی تاکید کرد: شهرداری منطقه 10 به جای پرداخت بدهی ما برای یکی از انبارهای ما ایجاد مشکل کرده و هرچقدر گفتیم حداقل طلب ما را با هزینه ای که برای انبار می خواهید تهاتر کنید ، تاکنون برای مذاکره با ما قدمی پیش نگذاشته اند و این اصلا خوب نیست. ما باید درکشورمان برای رونق تولید و اشتغال آفرینی و به حرکت درآمدن چرخ های اقتصاد کمک کنیم. نه اینکه برای همدیگر مدام مانع و گرفتاری ایجاد کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و خاک آریا تیاب ابرازداشت: ما دوست داریم با شهرداری همکاری داشته باشیم . چرا که شهرداری مسول فضای سبز و گل و گیاه پارک های و مکاهای مختلف شهری است . ضمن اینکه گل و گیاه درایجاد شادی و نشاط برای مردم نقش به سزایی دارد و باعث آرامش و ، وحیه کاهش استرس می شود. اما امروز ما به دلیل بدقولی شهرداری منطقه 10 نتوانسته ایم دوباره باهمدیگر همکاری داشته باشیم.

وی ادامه داد: ما تجهیزات آبیاری وآب رسانی را از صفر تا صد انجام می دهیم . درگذشته انواع و مختلف آن از خارج کشور اروپا ، چین و آسیای دور وارد می شد. امروز با افتخار اعلام می کنیم که با تغییراتی که ما در تولید ان ایجاد کردیم توانسته ایم  درداخل کشور این سیستم را تولید و با قیمت مناسب در اختیار مردم کشورمان قراردهیم تا مردم از هوای خوب استفاده کنند.

شالچیان عنوان داشت: نوسانات قیمت دلار و همچنین افزایش قیمت بنزین روی همه چیز تاثیر گذار بوده و ما تلاش کردیم قیمت محصولات خودمان با وجود اینکه گل ها و گیاهان را از داخل کشورمان تامین می کنیم ، تغییر ندهیم. با توجه به اینکه الویت اصلی مردم مسکن و خوراک است، گل و گیاه در الویت اول مردم نیست.، تا مردم بیشتر به سمت استفاده از این نوع المانهای سبز بروند . اما متاسفانه قیمت مواد اولیه و هزینه حمل ونقل به دلیل افزایش قیمت سوخت بالا رفته  و در قیمت نهایی محصول تاثیر گذاشته است.

وی اضافه کرد: با توجه به سیستم بروکراسی سخت اداری که درکشور ما وجود دارد متاسفانه ازما حمایتی تاکنون نشده است. ازطرفی کسب و کارهای نوین متاسفانه از سوی نهادها و ارگانهای مختلف در کشور ما به سختی به رسمیت شناخته می شوند. با وجود اینکه شرکتهایی زیادی مثل ما هستند، اما هنوز به رسمیت شناخته نمی شوند وامیدوارم که مسولین ما به روز حرکت کنند و از طریق بانکها از شرکت های نوپا در جهت رونق تولید و ایجاد اشتغال حمایت کنند.

شالچیان درپایان سخنان خود گفت: از مردم تشکرمی کنم که گل وگیاه را دوست دارند. هرچند گل و گیاه در الویت اصلی آنها نیست . مردمان خوب ما با دیدن گل وگیاه چهره هایشان بازمی شود و امید ونشاط به مردم ما باز گردد وهمه به هم در ایجاد نشاط و امید کمک کرده و درکنارهم۰ باشیم.

آدرس سایت:

 http://gdtiab.ir/

اطلاعات تماس

تهران، خیابان مطهری، خیابان فجر، کوی مدائن، پلاک 18، واحد یک

021-88845454

021-88848410

 

https://www.instagram.com/p/BwfRHokgvJi/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=z6ekjlkv25c6
 
پیج اینستاگرام تیاب
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب