امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4430 تاریخ انتشار: جمعه ۱۳ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مراسم ضیافت افطاری بانک پارسیان برگزار شد

مراسم ضیافت افطاری بانک پارسیان، پنجشنبه شنبه، 12 تیرماه سال 93 با حضور دکتر علی دیواندری، مدیرعامل بانک پارسیان، مدیران این بانک و خبرنگاران حوزه بانکداری، در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی بانک پارسیان برگزار شد.
مراسم ضیافت افطاری بانک پارسیان برگزار شد

به گزارش خبرایران، دکتر دیواندری، مدیر عامل بانک پارسیان، در یک سخنرانی کوتاه، با بیان اینکه، بنگاههای اقتصادی، وظایف اجتماعی هم دارند؛ از جمله، ایجاد اشتغال، به حرکت در آوردن چرخهای اقتصادی، آموزش و رفاه اجتماعی؛ خاطر نشان کرد: ما باید رویکرد جدیدی در بانک پارسیان داشته باشیم تا بدینوسیله، به شکوفایی اقتصاد ملی کمک کنیم.

دیواندری ادامه داد: شما خبرنگاران، با پوشش اخبار و تلاش های پیگیرانه خود، باعث رشد، شکوفایی و حرکت در مدیران مجموعه ی بانک پارسیان شده اید.

مدیرعامل بانک پارسیان، در پایان صحبت های خود افزود: من پانزده سال، در صنعت بانکداری کار می کنم و در ابتدا، کار خود را از بخش تحقیقات و برنامه ریزی شروع کردم. برای همین، کار شما خبرنگاران و روزنامه نگاران را برای ایجاد تحول و پویایی در عرصه ی بانکداری، ارج می نهم و امیدوارم، همیشه همدل و همراه بانک پارسیان باشید.

بعد از فرمایش صحبت های دکتر دیواندری و اقامه اذان توسط موذن، مدیران بانک پارسیان به همراه خبرنگاران حاضر در این مراسم، برای صرف افطار رهسپار شدند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب