امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 44307 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۸:۴۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

برگزاری مراسم پایانی هشتمین دوره جشنواره ملی تجلیل از تلاشگران کشور

خبرایران: مراسم پایانی هشتمین دوره جشنواره ملی تجلیل از تلاشگران کشور با حضور 1500 نفر از اساتید، کارآفرینان، صاحب نظران و کارشناسان کشور پنجشنبه سوم بهمن ماه 98 در محل سالن همایش‌های مرکز دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی و رویدادهای تجاری بازار بزرگ ایران(ایران‌مال)برگزار می گردد.
برگزاری مراسم پایانی هشتمین دوره جشنواره ملی تجلیل از تلاشگران کشور

به گزارش خبرایران، در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، حمایت از عالمان و فرهیختگان عرصه علم و فناوری تلاشگران عرصه سرآمدی و سربلندی میهن اسلامی، تقویت روحیه بررسی، تتبع و ابتکار در تمام زمینه های علمی، فنی، فرهنگی و اسلامی از طریق قدردانی و ارج نهادن بر مقام والای تلاشگران مورد توجه خاص قرار گرفته است. همچنین در سند چشم انداز جمهوری اسلامی ایران در افق سال 1404 هجری شمسی، ایران کشوری است توسعه یافته با جایگاه اول اقتصادی، علمی و فناوری در سطح منطقه که با تکیه بر تلاش تلاشگران و خادمان کشور و گسترش بازارهای دانائی محور و دانش بنیان و نیز بهره گیری از تجارب نوآوران و مبتکران تاکید شده است. در دست یابی به این اهداف، جشنواره ملی تجلیل از تلاشگران کشور فعالیت خود را از سال 1389 آغاز نموده و ادامه می‌دهد. این جشنواره رهیافت سنجیده ای برای شناسائی، معرفی و قدردانی از مدیران، پژوهشگران و کارشناسان، مشاوران و مدرسان و کارآفرینان سرآمد در سطح کشور می باشد. جشنواره ملی تجلیل از تلاشگران کشور در چارچوب این آئین نامه همه ساله برگزار می‌شود.
در این مراسم از تلاشگران حوزه های مختلف کشور، با اهدای تندیس ، مدال ، نشان و لوح تقدیر تجلیل خواهد شد.
همچنین همزمان با برگزاری جشنواره، نمایشگاه آثار منتخب کیفی و تالار مشاهیر برگزیدگان هفت دوره قبل نیز برگزار می گردد؛ برگزاری 3 پنل تخصصی از برنامه های جشنواره امسال می باشد.
گفتنی است حضور در این مراسم هزینه‌ای ندارد و در پایان به کلیه شرکت کنندگان گواهینامه حضور اعطا می گردد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب