امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 44316 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۵:۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

محمدرضا حسین زاده تاکید کرد؛

درهای بانک ملی ایران بر روی ایده های خلاقانه باز است

خبرایران: مدیر عامل بانک ملی ایران تاکید کرد که درهای این بانک به روی تمامی افراد و شرکت هایی که دارای فکر و ایده های نو دارند، باز است.
درهای بانک ملی ایران بر روی ایده های خلاقانه باز است

به گزارش خبرایران، محمدرضا حسین زاده بعدازظهر امروز  چهارشنبه در سومین ملی شو بانک ملی اظهار داشت: از سه محصول بانک ملی که امروز با حضور وزیر اقتصاد رونمایی شد، ٢ محصول با همکاری شرکت سداد و دیگری با همکاری شرکت آسان پرداخت تولید شده اند.

وی با اشاره به شعار بانک ملی با محوریت اعتماد، افزود: ما شعار دیگری در داخل و بین همکاران داریم که باید سازمانی یادگیرنده باشیم و هر روز نیاز به دانش و استفاده از علم و فناوری داریم.

مدیرعامل بانک ملی تصریح کرد: درهای بانک ملی امروز به روی تمامی ایده ها و طرح های جدید چه از داخل بانک و چه از سوی افراد حقیقی و حقوقی باز است و ما از آنها استقبال می کنیم.

رونمایی از سه محصول جدید بانک ملی

در سومین مراسم ملی شو بانک ملی، ٣ محصول جدید این بانک با حضور وزیر اقتصاد رونمایی شد.

اولین محصول اپلیکیشن "هوپ" مربوط به کانون جوانه های بانک ملی است که با هدف آموزش مسائل بانکی و مالی طراحی شده است.

دومین محصول پوست اندازی و به روزرسانی اپلیکیشن بام تحت عنوان "نئوبام" بود که امکانات بیشتری را در اختیار مشتریان قرار می دهد. در حال حاضر ٤ میلیون نفر کاربر این اپلیکیشن هستند و ١٥ درصد از تراکنش های بانک ملی از طریق بام انجام می شود.

سومین محصول نیز "نشان پرداخت" بود که براساس آن یک هم افزایی بین بانک ملی و شرکت آسان پرداخت انجام شده و بزرگترین تحول در حوزه پرداخت کشور شکل گرفته است. بر این اساس مدت زمان پرداخت به ٣٠ ثانیه کاهش پیدا می کند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب