امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 44347 تاریخ انتشار: شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲:۳۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سید حسین محمودی در گفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

سامکوه در تولید پوشاک رزمی کیفیت را رعایت کرده است / تحریم متاسفانه در پوشاک ایرانی تاثیر گذاربوده/ برای تولید لوازم و پوشاک ورزشی نیازمند امکانات و زیر ساخت های لازم هستیم

مدیرعامل شرکت تولیدی سامکوه گفت: برای تولید لوازم و پوشاک ورزشی نیازمند امکانات و زیر ساخت های لازم هستیم. ضمن اینکه دولت نیز باید با برنامه ریزی هایی که دراین خصوص انجام می دهد ، به ما در رسیدن به خودکفایی و تولید لوازم ورزشی کمک کند.
سامکوه در تولید پوشاک رزمی کیفیت را رعایت کرده است / تحریم متاسفانه در پوشاک ایرانی تاثیر گذاربوده/ برای تولید لوازم و پوشاک ورزشی نیازمند امکانات و زیر ساخت های لازم هستیم

سیدحسین محمودی مدیرعامل شرکت تولیدی سامکوه  و دبیراتحادیه تولیدکنندگان وفروشندگان لوازم ورزشی درگفتگو با خبرایران اظهارداشت:شرکت تولیدی سامکوه به عنوان تولیدکننده لباس رزمی ازسال 1369 فعالیت خود را اغاز کرده و در این سال ها تلاش کرده که بتواند پوشاک با کیفیتی راعرضه کند.

وی تصریح کرد: متاسفانه با توجه به شرایط امروز تحریم و نوسانات دلارقیمت مواد اولیه مدام در حال افزایش است.

محمودی تاکیدکرد: 30 درصد مواد اولیه شرکت شرکت تولیدی سامکوه خارجی و 70 درصد ایرانی است . ولی متاسفانه تحریم درپوشاک و جنس ایرانی نیزتاثیر گذار بوده است. به عنوان مثال نخ پنبه برای بافت نسبت به سال گذشته دو برابر شده و تاثیر قیمت نفت ،  بنزین و دلار نیزبرای روی جنس ایرانی از سوی مصرف کنندگان محسوس است.

وی ادامه داد : متاسفانه لوازم ورزشی امروز اکثرا وارداتی وچینی هستند. ضمن اینکه لوازم تخصصی ورزشی نیز مربوط به کشورهای خاصی هستند. برای مثال،اکثر لوازم تنیس روی میز و بدمینتون در کشور ژاپن ساخته می شوند ولی چین هم آنها را تولید می کند. به همین دلیل نمی توان گفت که ما توانایی تولید همه لوازم ورزشی را داریم.  

دبیراتحادیه تولیدکنندگان وفروشندگان لوازم ورزشی افزود: برای تولید لوازم ورزشی نیازمند امکانات و زیر ساخت های لازم هستیم. ضمن اینکه دولت نیز باید با برنامه ریزی هایی که دراین خصوص انجام می دهد و به  ما در رسیدن به خودکفایی و تولید لوازم ورزشی کمک کند.

وی ابرازداشت: به نظرم باید دولت در تامین مواد اولیه به تولید کنندگان لوازم ورزشی کمک کند وتا محصول تولید شده به صرفه باشد و جلوی برخی واردات را بگیرد.

مدیرشرکت تولیدی سامکوه در پایان سخنان خود گفت: به دلیل فرسودگی دستگاه ها و به روزنبودن آنها صنعت لوازم ورزشی توان رقابت با برندهای مطرح جهانی را ندارند و باید دراین خصوص برنامه ریزی و زیر ساخت لازم برای رقابت مهیا باشد.

samcoh_co@yahoo.com

آدرس شرکت سامکوه در تهران:

خیابان ولیعصر (عج)، بالاتر از میدان منیریه شماره ۸۶۱

شماره تماس

 ۰۲۱۶۶۴۶۲۲۵۷

09121194494

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب