امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 44388 تاریخ انتشار: سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۴:۲۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رضا عسگری در گفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

بلیتسا با بهره گیری از برترین تکنولوژی های روز دنیا درایران تولید می شود/ دولت سیاست گذاری درستی برای بازاروتولید داشته باشد/ تامین مواد اولیه و تبادلات ارزی برای تولید کنندگان بسیارسخت شده است

مدیرعامل شرکت آیش شیر شمال گفت: متاسفانه با توجه به شرایط کنونی تامین ماده اولیه وجابه جایی ارز برای تولید کنندگان کار بسیار سختی شده ، اما ما درشرکت آیش شیر شمال ما به دلیل تعهداتی که داریم تمام مشکلات را برای تولید بهتر به جان خریدیم.
بلیتسا با بهره گیری از برترین تکنولوژی های روز دنیا درایران تولید می شود/ دولت سیاست گذاری درستی برای بازاروتولید داشته باشد/ تامین مواد اولیه و تبادلات ارزی برای تولید کنندگان بسیارسخت شده است

رضا عسگری مدیرعامل شرکت آیش شیرشمال در گفتگو با خبرنگار خبر ایران اظهارداشت: شرکت آیش شیر شمال، از سال ۱۳۸۷  فعالیت خود را  با واردات انواع استابلایزر و امولسی فایر با برند بلیتسا آغاز و امروز پس از سالها تجربه و دانش و در اختیار داشتن کادری متخصص و مجرب و با  بهره گیری از برترین تکنولوژی های روز دنیا، تولیدکننده  انواع تثبیت کننده ها و پایدارکننده ها با نام تجاری بلیتسا هستیم.

عسگری تصریح کرد: مجموعه شرکت آیش شیر شمال با هدف رسیدن به سطح استاندارهای بین المللی ، گامی اساسی در بهبود کیفیت وارتقاء استاندارد سازی و عرضه محصولات سلامت محور  برداشته و در این راه تمامی مجوزهای قانونی از را وزارت صمت و  وزارت بهداشت کسب نموده است.

وی عنوان داشت : شرکت آیش شیرشمال امروز پس از سالها کسب تجربه در صنعت لبنیات کشور و همکاری  با بزرگترین تولیدکنندگان صنعت لبنیات کشورمانند پگاه، کالبر، رامک و چندین برند مطرح دیگرو کسب رضایت مندی از برند های مطرح کشور به تولید ادامه می دهد.

مدیرعامل شرکت آیش شیرشمال تاکید کرد: تلاش می کنیم که با توجه به شرایطی که کشورمان دارد، کیفیت محصولات را رعایت کنیم. به همین دلیل قدم های مثبتی برای بحث صادرات برداشته ایم.تا در بازارهای جهانی و کشورهای همسایه بتوانیم به رقابت با برندهای مطرح جهانی بپردازیم.

عسگری ادامه داد: محصول ما بلیستا به عنوان ماده نگه دارنده و قوام دهنده برای صنایع لبنی تولید کننده ، ماست ، خامه و پنیر و انواع محصولات لبنی در کارخانه های مختلف لبنی کشورمان عرضه می شود. بلیستا صددرصد در کیفیت بهترمحصول نهایی لبنی تاثیر گذاراست. تاجایی که اگر کیفیت بلیستا بالاباشد ، محصول نهایی نیز از کیفیت بالایی برخوردار خواهد بود.  

وی با اشاره به اینکه بلیستا از نوعی گیاه به همین نام به دست می آید ابرازداشت: مهمترین بخش ماده استابلیز و قوام دهنده ماده اولیه درگیاهی است که درایران وجود ندارد . این محصول گیاهی فقط در ۲ کشور رشد می کند و به شکل مستقیم از بهترین تولید کنندگان این محصول یعنی از کشور چین و هندوستان توسط ما وارد و با طی کردن فرایند فرمولاسیون آن توسط شرکت آیش شیرشمال دراختیار واحدهای تولیدی قرارمی گیرد.

عسگری با اشاره به اشتغالزایی شرکت آیش شیرشمال برای 35 نفر اضافه کرد: در شرکت آیش شیرشمال 15 نفر در واحد تولیدی کارخانه و  20 نفر نیز در بخش فروش ، بازاریابی و اداری مشغول به فعالیت هستند.

وی با اشاره به تاثیرتحریم ها درفعالیت واحدهای تولیدی کشور ابرازداشت: متاسفانه تحریم های ظالمانه 100 درصد در فعالیت تولید کنندگان تاثیرگذاربوده است. اما با این وجود ما تلاش کردیم محصول با کیفیتی به مشتریان عرضه کنیم. تولید کنندگان لبنی نیزکه با ما همکاری دارند، همیشه تلاش کرده اند محصول با کیفیت را با قیمت پایین ، با رعایت امنیت سلامت درجامعه محصول نهایی را به دست مردم برسانند.

مدیرعامل شرکت آیش شیرشمال  ادامه داد: متاسفانه با توجه به شرایط کنونی تامین ماده اولیه وجابه جایی ارز برای تولید کنندگان کار بسیار سختی شده ، اما ما درشرکت آیش شیر شمال به دلیل تعهداتی که داریم تمام مشکلات را به جان خریدیم و با تمام نیرو بدون ساعتی تعطیلی واحد تولیدی به فعالیت ادامه می دهیم .

وی افزود: ما بخشی از زیر مجموعه لبنی کشور هستیم ، اما تاکنون حمایتی از ما نشده است. توقعی هم از کسی نداریم و ترجیح می دهیم سراغ دوستانی برویم که به ما در ادامه تولید کمک کنند و دچارمشکل نشویم ، متاسفانه بانکها از صنایع تولیدی حمایتی انجام نمی دهند و اگر هم انجام دهند با سود بالا ، وثیقه سنگین و همچنین  مراحل اداری 3 تا 4 ماهه به سختی برای تامین نقدینگی به تولید کننده وام  پرداخت می کنند.

عسگری ادامه داد:  سلامت محصولات لبنی برعهده سازمان غذا و دارو و محیط زیست بوده و همکاری نظارتی با ما دارند و در بحث تولیدی به هیچ عنوان ورود نمی کنند . بنابراین عملا تولید کنندگانی مثل ما باید فقط با تکیه بر توان خودمان رشد کرده و تلاش می کنیم محصول باکیفیت را به دست برندهای مطرحی که با آنها همکاری داریم برسانیم.   

وی در پایان سخنان خود گفت : شرکت آیش شیرشمال دراستانها نمایندگی ندارد . محصولات ما با کارشناسی و طی کردن مراحل مختلف آزمایشگاهی با بالاترین کیفیت ارائه می شود. به همین دلیل به عنوان یک واحد تولیدی توقع داریم دولت سیاست گذاری درستی برای بازار و واحدهای تولیدی داشته باشد.ضمن اینکه حمایت ها برای برطرف کردن مشکلات باید درعمل اتفاق بیفتند . چرا که تولید کننده نباید درگیر حل و فصل مشکلات کلی اقتصادی درسطح کلان باشد . واحد های تولیدی فقط باید به تولید بپردازند و درگیر مسائل خارج از تولید نباشند.

 

آدرس دفتر مرکزی :

 مشهد - بزرگراه آسیایی - کیلومتر 10 جاده مشهد،قوچان - منطقه صنعتی چاهشک – خیابان باغبان 7 - کوچه پارمیدا - ساختمان کوروش - پلاک 22

تلفن تماس : 32404241-051  و 32404243-051

ایمیل : belitsa.co@gmail.com

آدرس کارخانه :

مازندران ، قائم شهر ، سیمرغ ، میدان کشوری ، بلوار معلم

ایمیل : belitsa.co@gmail.com

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب