امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4441 تاریخ انتشار: شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

استاندار تهران: دورکاری کارمندان مانعی ندارد/ راهکارهای کاهش جمعیت پایتخت

استاندار تهران گفت: در کمیسیون خاص رسیدگی به مشکلات تهران و کلانشهرها موضوع جمعیت شهر تهران مورد بررسی قرار گرفته است.
استاندار تهران: دورکاری کارمندان مانعی ندارد/ راهکارهای کاهش جمعیت پایتخت
به گزارش  خبرایران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ سیدحسین هاشمی با اشاره به راهکارهای کنترل و کاهش جمعیت استان تهران گفت: در کمیسیون خاص رسیدگی به مشکلات تهران و کلانشهرها موضوع جمعیت شهر تهران مورد بررسی قرار گرفته است و در این کمیسیون در حال بررسی راهکارهای جلوگیری از ازدیاد جمعیت در شهر هستیم.

وی ادامه داد: نمی‌شود با یک برنامه کوتاه مدت به موضوع جمعیت شهر تهران و ثبات آن رسید بلکه باید در آن کمیسیون راهکارها کاهش ازدیاد جمعیت در تهران نهایی و به دولت ارائه شود.

استاندار تهران در پاسخ به پرسشی مبنی بر علت خروج کارمندان از تهران گفت: خروج کارمندان از تهران متوقف شده است و باید دولت امکانات و راهکارهای جدیدی برای خروج کارمندان از تهران اعلام کند. در حال حاضر افرادی که به شهرستان‌ها رفته‌اند گرفتار شده‌اند و امکانات لازم را دریافت نکرده‌اند.

هاشمی درباره طرح دورکاری در استان تهران گفت: طرح دورکاری در ادارات استان تهران منع نشده است و ادارات می‌توانند بخشی از کارمندان خود به صورت دورکار استفاده کنند.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه با آزاد شدن خرید و فروش مسکن مهر افرادی از شهرستان‌ها نسبت به خرید این واحدها اقدام می‌کنند که این موضوع باعث افزایش جمعیت استان تهران می‌شود گفت: وقتی که خرید و فروش مسکن مهر آزاد شد دیگر نمی‌توان برای آن محدودیتی ایجاد کرد در ضمن واحدهای زیادی واگذار نشده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب