امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 44519 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۷:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

علی رضا میرجلیلی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

فروش محصولات مس میر جلیلی با 20 درصد تخفیف در تعطیلات نوروز 1399/ ویرا با کیفیت ترین تمیز کننده ظروف مس با قدرت ضدعفونی کنندگی است

مدیر برند تولیدی مس میر جلیلی گفت: توریست های خارجی علاقه مند به صنعت مس و تولیدات مسی هستند و به همین دلیل فروشگاه ما آماده ارائه خدمات به توریست های کشورهای دیگر است.
فروش محصولات مس میر جلیلی با 20 درصد تخفیف در تعطیلات نوروز 1399/ ویرا با کیفیت ترین تمیز کننده ظروف مس با قدرت ضدعفونی کنندگی است
علی رضا میرجلیلی مدیر برند تولیدی مس میر جلیلی درگفتگو با خبرایران اظهارداشت : توریست های خارجی علاقه مند به صنعت مس و تولیدات مسی ایران و به خصوص یزد هستند و به همین دلیل فروشگاه ما آماده ارائه خدمات به توریست های کشورهای دیگر است.
 
وی افزود: آدرس ما به نشانی : یزد خیابان قیام ،بازار مسگرها ،انتهای بارار ،سمت راست ، فروشگاه اول،فروشگاه تولیدی مس میر جلیلی آماده است تا بدون هزینه محصولات خود را به همه جای ایران بدون دریافت هزینه ارسال کند.
میرجلیلی ادامه داد:  توریست های خارجی علاقه مند به صنعت مس و تولیدات مسی کشورمان به خصوص استان یزد هستند . با توجه به شرایط کشورمان دربحث تحریم ها ، نوسانات قیمت ارز و دلار و همچنین افزایش هزینه تولیدات محصولات مسی ، فروشگاه میرجلیلی به هیچ عنوان قیمت محصولات خودمان را افزایش نداده  و برعکس دوستان  در فروشگاه ها مختلف یزد، ۲۰ درصد محصولات ما ارزان تر از مغازه های همکار به فروش می رسند.
 
مدیر برند تولیدی مس میر جلیلی  تاکید کرد: فروشگاه ما در تعطیلات نوروز 1399  کلیه محصولات مسی و غیره خود را با تخفیف های ویژه به فروش می رساند . تاجایی که این تخیف به 20 درصد هم می رسد.
 
وی درپایان سخنان خود گفت : تولیدی مس میرجلیلی نمایندگی محصولات تمیز کننده و براق کننده مس «ویرا» رانیز دراختیار دارد. «ویرا» برترین و با کیفیت ترین محصول در زمینه تمیز کنندگی ظروف مس با قدرت بالا و خاصیت ضدعفونی کنندگی است. درواقع افتخار ما، اصالت ماست.
 
ساعت کاری فروشگاه تولیدی مس میر جلیلی
7 صبح تا 10 شب یک سره
 صنایع تزیینی مسی ارسال به سراسر کشور
شماره تماس ها:
 ۰۹۱۳۲۵۱۶۴۶۶
  ۰۳۵۳۶۲۲۲۶۷۵
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب