امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 44583 تاریخ انتشار: شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۳:۱۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

احداث دو بازار میوه و تره بار در منطقه2؛

محلات فرحزاد و ایوانک صاحب بازارمیوه و تره بار می شوند

خبرایران : شهردار منطقه 2 از آغاز عملیات احداث دو بازار میوه و تره بار در محلات فرحزاد و ایوانک خبر داد.
محلات فرحزاد و ایوانک صاحب بازارمیوه  و تره بار می شوند
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه2، رسول کشت پور،شهردار منطقه با اعلام این خبرگفت: : بنا بر رویکرد مدیریت شهری در توسعه سرانه های خدماتی محلات و تسهیل دسترسی شهروندان به امکانات و کاهش سفرهای شهری، افزایش بازارهای میوه و تره بار در برنامه های منطقه پیش بینی شده است.
وی در خصوص مکان یابی بازارهای میوه و تره بار در منطقه افزود: براساس مطالعات و نیازسنجی صورت گرفته ، با  هماهنگی سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران عملیات احداث 2 بازار میوه و تره بار در محله فرحزاد وبلوار ایوانک غرب  آغاز شد.
شهردار منطقه 2 با بیان اینکه افزایش تعداد بازارها براساس رویکرد مدیریت شهری در تامین آسایش و تسهیل در دسترسی شهروندان به خدمات دردستور کار قرار گرفته است گفت:  در حال حاضر 21 بازار تره بار در منطقه به شهروندان خدمات رسانی می کنند و با بهره برداری از این دو پروژه ، دسترسی ساکنین محله فرحزاد و فاز 6 شهرک قدس به بازار میوه و تره بار فراهم می شود. 
به گفته شهردار منطقه2 با برنامه ریزی صورت گرفته ،عملیات احداث این دو بازار در ماه های نخست سال آتی تکمیل و آماده بهره برداری می شود.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب