امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4466 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۲:۱۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

کولر گازی Q9000 زیبا و هوشمند برای زندگی امروز

خبرایران: کولرهای گازی امروزه به یکی از مهم‌ترین لوازم خانگی تبدیل شده‌اند. توجه به امکانات و ویژگی‌های متفاوت کولرها، امری اثرگذار در روند خرید آنهاست، اما طراحی زیبا و چشمگیر نیز عامل مهم دیگری است که در انتخاب محصول تأثیرگذار است.
کولر گازی Q9000 زیبا و هوشمند برای زندگی امروز

به گزارش خبرایران، کولر گازی ایستاده مدل کیو9000 (Q9000) محصولی جدید از خانواده سامسونگ برای زندگی مدرن است. طراحی زیبا و فناوری پیشرفته این کولر، آن را به محصولی متمایز و مناسب با ویژگی‏های منحصربه‌فرد بدل کرده است که نظر هر بیینده‌ای را که به زیبایی فضای خود توجه شایانی دارد، جلب خواهد کرد.

طراحی Q9000 تداعی‏کننده بلندگوهای سینمای خانگی است و این ویژگی آن باعث شده به لوکس‏ترین فضاها نیز به راحتی راه پیدا کند. در ساخت این محصول علاوه بر ظاهر زیبا به میزان اشغال فضای محیطی توجه ویژه‌ای شده است. Q9000 با داشتن پایه‏ای کوچک (36*24  سانتی‏متر) تا 57 درصد نسبت به مدل‏های مشابه سنتی فضای کم‏تری اشغال می‏کند. همچنین در طراحی بدنه آن توجه خاصی به زیبایی و فرم شده است. چرخش نرم فن‏ها و نور زیبایی که خلق می‏کند، علاوه بر ایجاد فضایی مطبوع و تلطیف هوا، جلوه بصری ویژه‏ای به محیط می‏بخشد.

در کولر گازی جدید سامسونگ از فناوری جدیدی به نام دکتر ویروس (Doctor Virus) برای تصفیه هوا استفاده شده است. به کمک این فناوری تا90 درصد آلودگی‏های محیطی توسط قطعات پیشرفته Q9000 جذب و هوایی پاک و مطبوع فراهم می‏شود. به این ترتیب که باکتری‏ها و ویروس‏های مضر حتی آنها که برای فیلترهای فیزیکی هم مقاوم هستند به بخار آب تبدیل می‏شوند و امکان رشد آلودگی‏ها (قارچ‏ها و میکروب‏ها) به حداقل می‏رسند. این فناوری منحصربه‌فرد تا به حال موفق به کسب جوایز جهانی معتبر بسیاری شده است.

از دیگر ویژگی‌های مهم کولر گازی Q9000 ، طراحی پره‏ها با رعایت اصول آئرودینامیکی است که مصرف انرژی را به حداقل کاهش می‌دهد. همچنین اینورتر هوشمند این محصول به گونه‏ای است که در هفت حالت مختلف قابل برنامه‏ریزی است و باعث می‏شود تا 50 درصد مصرف انرژی در مقایسه با مدل‏های ایستاده دیگر کاهش یابد.

فن‏های Q9000 این قابلیت را دارند تا با توجه به محیط، به صورت تکی یا با هم مورد استفاده قرار گیرند. قابلیت کنترل مستقل فن‏ها، نقشی موثر در کاهش مصرف انرژی دارد و تا 80 درصد انرژی را کاهش می‏دهد. این دستگاه به سه فن رو به جلو مجهز است که به طور مستقل از یکدیگر کار می‏کنند و به صورت چرخشی هوای مطبوع را انتشار می‏دهند. همچنین با الهام‏گیری از تکنولوژی روز دنیا که در صنعت هوایی و موتورهای جت پیاده می‏شود، دمای مطبوع ثابت نگه داشته شده و هوای پاک و عاری از آلودگی با مصرف حداقل انرژی مهیا می‏شود.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب