امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 44663 تاریخ انتشار: جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مصطفی ابره درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

سنگ عقیق شجره به دلیل عدم شناخت مردم و تبلیغات نامناسب نتوانسته درست دربازار معرفی شود/ میراث فرهنگی در حد انتظاراز ما نکرده است

مدیرفروشگاه سنگ عقیق ستاره کویر گفت: متاسفانه سنگ عقیق شجره هنوز به دلیل عدم شناخت مردم ، تبلیغات نامناسب و حمایت های کم نتوانسته درست در بازار معرفی شود.
سنگ عقیق شجره به دلیل عدم شناخت مردم و تبلیغات نامناسب نتوانسته درست دربازار معرفی شود/ میراث فرهنگی در حد انتظاراز ما نکرده است

مصطفی ابره مدیرفروشگاه سنگ عقیق ستاره کویر در گفتگو با خبرایران اظهارداشت: فروشگاه سنگ عقیق ستاره کویر در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی تهران با انواع مختلف انگشتر و دستبند و ... شرکت داریم.

وی افزود: سنگ های عقیق منظره ، عقیق شکوفه وعقیق بنفش درخراسان جنوبی ، شهرستان سرایان، شهر سه قلعه وجود دارند و ما این سنگ ها را برداشت و استخراج کرده و به بازار ارائه می دهیم . ما در فروشگاه سنگ عقیق ستاره کویرمشغول تراش سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی مانند سنگ شکوفه ، عقیق بنفش هستیم.

ابره خاطرنشان کرد: 8 نفر در کارگاه ما مشغول به کار هستند و تلاش کردیم که بتوانیم محصولات با کیفیتی را با قیمت های مناسب به بازار ارائه دهیم.

وی ادامه داد: حدود یک سال است که ما عقیق شجره را از معدن استخراج کردیم و با آن  انگشتر گردن بند ساخته به بازار ارائه می دهیم. متاسفانه سنگ عقیق شجره هنوز به دلیل عدم شناخت مشتریان ، تبلیغات نامناسب و حمایت های کم نتوانسته درست در بازار معرفی شود.

ابره تاکید کرد: متاسفانه این سنگ هنوز جهانی نشده و ما تلاش می کنیم به کل دنیا و همچنین مردم خودمان این سنگ را معرفی کنیم. میراث فرهنگی تا حدودی در این خصوص از ما حمایت کرده ، اما در حد انتظارما نبوده است و جای دارد به تولید کنندگانی مانند ما بیشتر توجه شود.

وی خاطرنشان کرد: در ساخت محصولاتمان مثل سنگ و نقره ایرانی به عنوان  مواد اولیه استفاده می کنیم و به نظرم مردم ما باید سنگ ها را بشناسند و به سمت خرید محصولات بی کیفیت خارجی مانند انگشتر چینی نروند.

این مدیر جوان در پایان سخنان خود گفت: ما در گذشته قبل از تحریم ها و نوسانات ارزی و دلار صادراتی به کشورهای انگلیس و دبی داشتیم که امروزاین صادرات ازبین رفته است. نمایندگی در شهرستان نداریم وفروش ما به شکل اینترنتی است و اماده خدمت رسانی به سراسر کشورمان هستیم.

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب