امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 44665 تاریخ انتشار: جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

نادرشریف درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

هتل اکسین آمل با بهترین امکانات خود پذیرای مهمانان و گردشگران است

خبرایران: مدیرهتل اکسین آمل گفت: هتل اکسین درکیلومتر 4 جاده آمل تهران با 21 اتاق پذیرای مهمانان و گردشگران با بهترین امکانات و منظره ای چشم نواز است.
هتل اکسین آمل با بهترین امکانات خود پذیرای مهمانان و گردشگران است

نادرشریف مدیر هتل اکسین آمل درگفتگو با خبرایران اظهارداشت: هتل اکسین  در کیلومتر 4 جاده آمل تهران واقع شده است و با 21 اتاق پذیرای مهمانان و گردشگران درایام نوروز 1399 با بهترین امکانات خود بود .

وی افزود:  این هتل به سیستم هوشمند هتلی HDL مجهز شده و کلیه کنترل های مربوط به اتاق شامل مدیریت تردد، کنترل روشنایی و سیستم تهویه از طریق سیستم هوشمند HDL و توسط نرم افزار IHMS کنترل می شود.

شریف تصریح کرد: هتل اکسین آمل هتلی زیبا و با کیفیت در شهر زیبای آمل است و ازجمله امکانات هتل می‌توان به اتاق ویژه عروس، لابی، رستوران، کافی‌شاپ و اینترنت اشاره کرد.

وی ادامه داد: مشتریان ما در طول اقامت در هتل اکسین آمل می‌توانند از جاهای دیدنی نظیر پارک جنگلی هلومسر، پارک میرزا کوچک‌خان جنگلی، غارهای دستکند، پل معلق آمل، آتشکده آمل، پل دوازده چشمه و موزه تاریخ آمل دیدن نمایید و از مسافرت خود لذت ببرند.

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب