امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 44674 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۴:۴۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مهدی قوی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

سیترین جواهری برای توریست ها است/ جواهرسازی سیترین انحصاری فیروزه کارمی کند

جواهرساز و صاحب برند سیترین گفت: ما درمجموعه جواهرسازی سیترین انحصاری فیروزه کار می کنیم و مدل های ما به هیچ عنوان کپی و تکراری نبوده واز صفر تا 100 طراحی و ساخت از خودمان است.
سیترین جواهری برای توریست ها است/ جواهرسازی سیترین انحصاری فیروزه کارمی کند

مهدی قوی جواهرساز و صاحب برند سیترین درگفتگو با خبرایران اظهارداشت: سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود و امسال ما با برند جواهرسازی سیترین در این نمایشگاه حضورداریم.

وی تصریح کرد: ازسال 1385 درشهرمشهدی کار جواهرسازی را شروع نمودم و امروز با فیروزه عقیق بیشتر محصولات خودمان را که شامل انگشتر، رولباسی و گردنبند ساخته به بازار ارائه می دهیم . که فیروزه آن از نیشابورو عقیق آن هم به مشهد تعلق دارد.

قوی خاطرنشان کرد: امروز ما تمام تمرکز خودمان را روی گردشگری ، توریسم و مشتری های عرب گذاشته ایم و با توجه به اینکه امروزوضعیت بازار این نوع جواهرسازی بهتر از گذشته شده، ما نیز تلاش می کنیم جواهر باکیفیتی را برای مشتریان خودمان در ایران و جهان بسازیم.

وی ابرازداشت: همان گونه که گفتم ما بیشترمحصولات و جواهرات خودمان را برای توریست های عرب می سازیم و از این طریق توانسته ایم با ایجاد یک فروشگاه و گارگاه تولیدی برای 8 نفر اشتغال زایی و کارآفرینی مستقیم داشته باشیم.

این جواهرساز تاکید کرد: متاسفانه برای کارآفرینی و جواهرسازی هیچ کسی به ما حتی میراث فرهنگی کمک نکرده ، تاجایی که امروز با صرف هزینه شخصی و نسبتا بالایی در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی تهران شرکت کرده ایم.

وی ادامه داد: به نظرم دولت ، وزات میراث فرهنکی و گردشگری و وزارت صمت اگر بتوانند برای صادرات کمک کنند ، خوب است و می تواند به شکوفایی و اشتغال زایی صنعت جواهرسازی کمک شایانی کند. درطول این سال ها من به عنوان کارآفرین تسهیلات بانکی نگرفتیم و اگر راهکاری دراین خصوص و پرداخت تسهیلات، برنامه و بودجه با بهره کم باشد می تواند کمک کننده باشد.

قوی درخصوص ویژگی محصولات سیترین هم اضافه کرد: ما درمجموعه جواهرسازی سیترین انحصاری فیروزه کار می کنیم و مدل های ما به هیچ عنوان کپی و تکراری نبوده واز صفر تا 100  طراحی و ساخت از خودمان است.

وی درپایان سخنان خود گفت: امروز جواهرسازی یکی از مشاغل پردرآمد به شمار می‌آید و دراین عرصه همه تلاش می کنند برند و جواهر منحصر به فرد خودشان را تولید و به بازار ارائه دهند و زیاد جواهرسازان ما به دنبال کپی نیستند.

شماره تماس:

09151213087

آدرس:

مشهد ، خیابان راهنمای 4 پلاک 2 واحد 6   

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب