امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 44675 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۹:۴۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

دکترجواد شیخی در گفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

انتظار داشتن از مسئولین برای حمایت بیهود است / بینج بو برند خوبی برای صادرات است

مدیرعامل شرکت بینج بو گفت: توقعی ازمسولین و هیح کسی دیگرندارم، به نظرم انتظارداشتن بیهوده است. این روزها همه خیلی خوب شعار می دهیم .اما درعمل دربحث تسهیلات و وام برای توسعه کاسب و کارهیچ اتفاقی برای تولید کننده نمی افتد.
انتظار داشتن از مسئولین برای حمایت بیهود است / بینج بو برند خوبی برای صادرات است

دکترجواد شیخی مدیرعامل شرکت بینج بو درگفتگو با خبرنگارخبرایران اظهارداشت: دکترای دامپزشکی دارم و درسیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی در نمایشگاه بین المللی تهران با محصولات بینج بو در۳۰ مدل و بسته بندی برای فروش ومعرفی محصول حضور داریم.

وی تصریح کرد: استان مازندان همیشه بیشترین مسافر و گردشگر را در ایران داشته است ، اما  متاسفانه در طول این سال ها سوغاتی مهمی برای عرضه به گردشگران و مسافران نداشت. به همین دلیل من تصمیم گرفتم بینج بو را با فکرو اندیشه خودم ساخته و به بازار ارائه دهم.

شیخی ابرازداشت: محصول بادونه با برنج درست می شود. ازآنجایی که این نوع برنج به شکل  سبک و حجیم فقط دراین منطقه از دنیا یعنی استان مازندان تولید می شود ، فکرکردم اگر بتوان روی این محصول کار کرد ، قابلیت دارد تا آن را درایران و جهان جا انداخت و بعد ازآن می توان در کنار سوغات مختلف ایران نظیر زعفران ،  پسته ، فرش و  دیگر محصولات ایرانی به دنیا معرفی کرد.

وی ادامه داد: سوغات بینج بو پشت زیک و بادونه که شیرینی سنتی با پایه برنج ، منحصر به فرد ، سالم ، ماندگارو خوشمزه است را به عنوان سوغات مشخص مازندران به جهانیان معرفی کرد.

شیخی تاکیدکرد: مسولین ما دوست دارند به تولید کنندگان کمک کنند ، اما متاسفانه تولیدکنندگان و کارآفرینان را باید درست درک کنند، که عملا این اتفاق نمی افتد و نتیجه ان بیکاری، دلزدگی و دلسردی تولیدکنندگان از ادامه کارآفرینی واشتغال می شوند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه های مهم من برای برند بینج بو ، فروش مستقیم محصول برای مصرف کننده است، تا از واسطه جلوگیری شده و مردم از محصول تازه باکیفیت مصرف کنند. ضمن اینکه همیشه شبانه روز به دنبال صادرات و همچنین گسترش بازار برای محصول خودمان هستیم تا بتوانیم آن را گسترش دهیم.

شیخی افزود: همیشه تلاش کردم محصولم با کیفیت و تازگی به جای من حرف بزند. درواقع انرژی من و همکارانم غیرمستقیم برخی مواقع به دلیل برخی اتفاقات هدر می رفت و مشتری از این طریق ناراضی می شد. اما امروز تمام توان خود را به کار بسته ایم که با تولید محصول با کیفیت مشتری راضی از ما باشد.

وی یادآورشد: مواد اولیه شرکت بینج بو کلا داخلی است ، شکر کم مصرف می کنیم واز شیرین کننده های طیبعی مثل نیشکرو شیره استفاده می کنیم. ضمن اینکه ما اشتغال زایی بین 30 تا 50 نفر بسته به فصل پاییز و یلدا و شب عید برای همکاری دعوت می کردیم و مانع اصل خودم هستم و هرکس برند خودش را گسترش می دهد وزمان بندی درست پیش می رود.  

مدیرعامل شرکت بینج بوتاکید کرد: توقعی ازمسولین و هیح کسی دیگرندارم، به نظرم انتظارداشتن بیهوده است. این روزها همه خیلی خوب شعار می دهیم .اما درعمل دربحث تسهیلات و وام برای توسعه کاسب کار هیچ اتفاقی برای تولید کننده نمی افتد وبه نظرم باید حمایت ها بیشتر از این شود.

 

کارگاه اصلی :

مازندان، ساری، بلوار پاسداران ، روبه روی بیمارستان نیمه شعبان

فروشگاه تهران:

ایستگاه مترو شهید بهشتی

شماره تماس مستقیم

09123179677

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب