امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 44695 تاریخ انتشار: شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

بازدید چهره های سرشناس از غرفه بانک توسعه تعاون در نمایشگاه نوآوری و فناوری (اینوتکس)

خبرایران : دردهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری پارک فناوری پردیس ، حجت الاسلام و المسلمین رییسی رییس قوه قضاییه ،سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و علی‌اکبر صالحی معاون رئیس‌جمهور ازغرفه بانک توسعه تعاون بازدید کردند.
بازدید چهره های سرشناس از غرفه بانک توسعه تعاون در نمایشگاه نوآوری و فناوری (اینوتکس)

به گزارش خبرایران ، گفتنی است در این بازدید ها شهرام بخشا رییس اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون و سید علی میرفخرایی معاونت فرهنگی این اداره کل ، توضیحاتی در خصوص اهداف، راهبردها و اقدامات توسعه ای بانک ارائه دادند.
رییس قوه قضاییه در این بازدید ضمن تقدیر از تدابیر و اقدامات توسعه ای بانک، پیام قدردانی خود را به خاطر خدمات و تلاش های ارزنده، به عموم همکاران بانک ابلاغ نمود.
شایان‌ذکر است غرفه بانک توسعه تعاون به‌عنوان یکی از حامیان اصلی دهمین نمایشگاه نوآوری ، طی روزهای ۲۸ الی ۳۱ اردیبهشت در محل پارک فناوری پردیس دایر بود و در مراسم اختتامیه نیز پس از انجام قرعه‌کشی جایزه ویژه بانک توسعه تعاون به برگزیدگان رقابت استارتاپی رویداد اینوتکس شامل تسهیلات ۳ میلیارد ریالی اختصاص یافت.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب