امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 44699 تاریخ انتشار: شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱:۵۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اجرای طرح حمایت از توسعه کسب و کارهای کوچک در منطقه 19

خبرایران : محسن فریدی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 19 از اجرای «طرح حرکت» با هدف حمایت از توسعه کسب و کارهای کوچک و مشاغل خانگی خبر داد.
اجرای طرح حمایت از توسعه کسب و کارهای کوچک در منطقه 19
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، محسن فریدی گفت: این طرح در راستای ایجاد در آمدهای پایدار، افزایش انگیزه کارآفرینان و گسترش مشاغل خانگی و کسب و کارهای محلی در این منطقه اجرا می شود. 
وی افزود: در راستای شناسایی کارآفرینان و صاحبان مشاغل خانگی بانک اطلاعاتی از این مشاغل تهیه شده است که براساس آن نزدیک به 40 نفر کارآفرین در نواحی شناسایی شده اند.
این افراد در زمینه تهیه ترشیجات، ساخت وسایل و عروسک های تزیینی با نمد، محصولات طب سنتی، ساخت زیورآلات، صنایع دستی، تولید محصولات چرم، میوه های خشک، خیاطی، قالیبافی و ... مشغول به فعالیت هستند.
فریدی با اشاره به برگزاری نشست «طرح حرکت» که امروز با حضور جمعی از کارآفرینان و صاحبان مشاغل خانگی برگزار شد، اظهار کرد: در این نشست نحوه اجرای این طرح و اتصال کارآفرینان به بازار کار برای فروش محصولات آنان مورد گفت و گو و بررسی قرار گرفت.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب