امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 44707 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲:۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دبیر هشتمین سوگواره عاشورایی عکس هیأت:

اختتامیه هشتمین سوگواره عاشورایی عکس و پوستر هیأت برگزار می‌شود

دبیر هشتمین سوگواره عاشورایی عکس هیأت گفت: اختتامیه هشتمین سوگواره عاشورایی عکس و پوستر و دومین فراخوان نشان هیأت پنج‌شنبه یکم اسفندماه در یادمان شهدای انقلاب اسلامی واقع در سرچشمه تهران برگزار می‌شود
اختتامیه هشتمین سوگواره عاشورایی عکس و پوستر هیأت برگزار می‌شود

به گزارش خبرایران از روابط عمومی جامعه ایمانی مشعر، حجت الاسلام والمسلمین وحید عباسی اظهار کرد: اختتامیه هشتمین سوگواره عاشورایی عکس و پوستر و دومین فراخوان نشان هیأت پنج‌شنبه یکم اسفندماه در یادمان شهدای انقلاب اسلامی واقع در سرچشمه تهران از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین در این مراسم آئین رونمایی از دو کتاب ششمین سوگواره عکس و پوستر هیأت به همراه نخستین کتاب نشان هیأت را نیز خواهیم داشت.

دبیر هشتمین سوگواره عاشورایی عکس هیأت از آیین تجلیل از هنرمندانی که درپویش نذر نشان هیأت شرکت کردند یاد کرد و گفت: پویش نذر نشان هیأت با اعلام آمادگی هنرمندانی که طراحی نشان هیأت‌ها را به صورت داوطلبانه انجام می‌‍دادند، صورت گرفت.

وی افزود: تعداد آثار سوگواره پوستر939 اثر بود که توسط اساتید و هنرمندان گرافیک آقایان مسعود نجابتی، محمدعلی کشاورز، محمدحسین صلواتیان، علی‌رضا رضائیان و محمدرضا میری مورد داوری قرار گرفت و در نهایت تعداد 62 اثر شایسته‌ نشر در کتاب هشتمین سوگواره‌ی عاشورایی پوستر هیات شناخته شد.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی اضافه کرد: در سوگواره عاشورایی عکس نیز تعداد 4963 اثر به دبیرخانه ارسال شد که در نهایت 1986 اثر آن به مرحله داوری رسید.

وی تصریح کرد: از تعداد مذکور، 92 اثر در قسمت تک عکس و 10 مجموعه اثر برای کتاب عکس هیأت توسط آقایان سید عباس میرهاشمی، مجید دوخته‌چی‌زاده، اسماعیل داوری و عبدالحسین بدرلو که به عنوان داوران سوگواره بودند برای کتاب عکس هیأت انتخاب شدند.

حجت الاسلام عباسی افزود: داوری دومین فراخوان نشان هیات نیز با حضور اساتید، جواد پویان، محمدعلی کشاورز و مسعود نجابتی در مشهد مقدس برگزار شد که از بین بیش از 800 اثر ارسالی تعداد 63 اثر برای کتاب نشان هیأت برگزیده شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب